این احتمال وجود دارد مهاجم چلسی بار دیگر با محرومیت روبه‌رو شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، در جریان دیدار تیم‌های چلسی و لیورپول از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس که به پیروزی سه بر یک لیورپول در زمین چلسی انجامید، دیگو کاستا با پا ضربه‌ای را به قفسه سینه مارتین اسکرتل زد که این اتفاق به احتمال زیاد برای وی گران تمام خواهد شد.

مارک کلاتنبرگ، داور این دیدار در جریان مسابقه هیچ تصمیمی علیه کاستا نگرفت اما بسیاری از کارشناسان داوری و داوران بازنشسته بر این باورند که داور باید کاستا را از زمین اخراج می‌کرده است. در واقع کلاتنبرگ حرکت پای کاستا را دید اما تصور کرد برخورد پای کاستا با اسکرتل، اتفاقی بوده است.

پیشینه درگیری‌های فیزیکی اسکرتل و کاستا به رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس و جام اتحادیه بازمی‌گردد. البته این دو بازیکن در جریان رویارویی تیم‌های ملی فوتبال اسلواکی و اسپانیا نیز با هم درگیری‌هایی پیدا کرده بودند.

کاستا پیش از این نیز به خاطر درگیری با لورن کاسیلنی، مدافع آرسنال نیز با سه جلسه محرومیت روبه‌رو شده بود. اکنون نیز به نظر می‌رسد کاستا با چهار جلسه محرومیت روبه‌رو شود. اگر این اتفاق بیفتد، کاستا بازی‌های استوک سیتی، نورویچ، تاتنهام و بورنموث در لیگ برتر انگلیس را از دست خواهد داد. محرومیت وی در واقع سه جلسه به خاطر ضربه زدن به حریف و یک جلسه هم به خاطر درگیری‌های بعد از آن خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.