مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید دادگاه حکمیت ورزش هنوز پاسخی درباره مشکل دو بازیکن خارجی این تیم نداده است.

اصغر باقریان در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره درخواست باشگاه از دادگاه حکمیت ورزش مبنی بر صدور ITC موقت برای لوسیانو پریرا و لئوناردو پادووانی اظهار کرد: این درخواست را به آنها داده‌ایم و قرار بود تا امروز پاسخ بدهند که هنوز اتفاقی نیفتاده است. فکر نمی‌کنم اتفاق جدیدی برای آنها رخ بدهد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره این که شنیده می‌شود ۱۸۰ هزار دلار مبلغ قرارداد دو بازیکن برزیلی این تیم به مانند بازیکن خارجی استقلال ناپدید شده است، گفت: چنین چیزی در باشگاه سپاهان نداریم. این مسئله هم مربوط به فصل قبل است که صحت ندارد. تمامی اسناد و مدارک قرارداد آنها در باشگاه وجود دارد. بعضی از خبرنگاران به دنبال حاشیه هستند. تمامی بحث‌های مالی در باشگاه شفاف است. کوچک‌ترین مبلغ هم در باشگاه با سند جا به جا می‌شود.

او با بیان این که نمی‌توانند در طول فصل چند بار بدنسازی کنند، افزود: درباره موضوع تعطیلات زیاد لیگ برتر دو دیدگاه داریم. یکی این که تیم‌ ملی دارای درجه بالایی است و باید به آن کمک کنیم تا به موفقیت دست یابد. از طرفی با این تعطیلات، تیم‌ها مجبور‌ند، مجددا تمرینات بدنسازی را انجام دهند تا بازیکنان از فرم بدنی خود خارج نشوند.

باقریان گفت: باید نشستی با حضور مربیان، مدیران و اعضای سازمان لیگ برای این تعطیلات برگزار شود تا باشگاه‌ها نظرات خود را بگویند تا تعطیلات به ضرر باشگاه‌ها هم نباشد. در هیچ کجای دنیا تیم‌ها چند بار بدنسازی نمی‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.