کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران می‌گوید این تیم در فینال رقابت‌های غرب آسیا دیداری سخت را مقابل سوریه پیش رو دارد.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی امید کشورمان در نشست خبری بعد از بازی مقابل یمن گفت: ابتدا به سرمربی و بازیکنان یمن بخاطر بازی خوبی که انجام دادند تبریک می‌گویم. تیم یمن ۹۰ دقیقه مقابل ما جنگید و در حالیکه به چند بازیکن خودمان استراحت داده بودیم، تیم حریف بازی را برای ما سخت کرد.

خاکپور افزود: ما نتوانستیم بهترین فوتبالمان را ارائه کنیم و با وجود اینکه دوندگی بالایی داشتیم و سخت جنگیدیم، منطقی بازی نکردیم اما جنگندگی دو تیم و موقعیت‌هایی که دو تیم خلق کردند، باعث شد تا تماشاگران بازی زیبایی را تماشا کنند.

سرمربی تیم امید با انتقاد از ضعف داوری و تصمیماتی که گرفته شد، اظهار کرد: متاسفانه داورانی که انتخاب شده‌اند به هیچ وجه در حد مسابقات نیستند و امیدوارم که برای بازی فینال داور باکیفیتی انتخاب شود که تصمیمات عادلانه‌ای داشته باشد.

خاکپور در پایان به بازی فینال مقابل سوریه اشاره کرد و گفت: سوریه تیم جنگنده و قدرتمندی است که به لحاظ تاکتیکی نیز کیفیت بالایی دارد و بازی سختی در فینال در پیش داریم. قطعاً تیم ما هم برای بازی فینال استراتژی خاصی خواهد داشت و امیدوارم که نمایش خوب و قابل قبولی داشته باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )