سرمربی تیم‌ملی امید بعد از برد مقابل یمن گفت: داورانی که انتخاب شده‌اند به هیچ وجه در حد مسابقات نیستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرمربی تیم ملی امید کشورمان در نشست خبری بعد از بازی مقابل یمن گفت:ابتدا به سرمربی و بازیکنان یمن بخاطر بازی خوبی که انجام دادند تبریک می گویم.تیم یمن ۹۰ دقیقه مقابل ما جنگید و در حالیکه به چند بازیکن خودمان استراحت داده بودیم، تیم حریف بازی را برای ما سخت کرد.

خاکپور افزود: ما نتوانستیم بهترین فوتبال‌مان را ارائه کنیم و با وجود اینکه دوندگی بالایی داشتیم و سخت جنگیدیم، منطقی بازی نکردیم.اما جنگندگی دو تیم و موقعیت هایی که دو تیم خلق کردند، باعث شد تا تماشاگران بازی زیبایی را تماشا کنند.

سرمربی تیم امید با انتقاد از ضعف داوری و تصمیماتی که گرفته شد، اظهار داشت:متاسفانه داورانی که انتخاب شده‌اند به هیچ وجه در حد مسابقات نیستند و امیدوارم که برای بازی فینال داور با کیفیتی انتخاب شود که تصمیمات عادلانه ای داشته باشد.

خاکپور در پایان به بازی فینال مقابل سوریه اشاره کرد و گفت:سوریه تیم جنگنده و قدرتمندی است که به لحاظ تاکتیکی نیز کیفیت بالایی دارد و بازی سختی در فینال در پیش داریم. قطعا تیم ما هم برای بازی فینال استراتژی خاصی خواهد داشت و امیدوارم که نمایش خوب و قابل قبولی داشته باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )