بازیکن تیم فوتبال نفت گفت: هادی نوروزی بازیکن بسیار با اخلاقی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، وحید حمدی‌نژاد پس از پیروزی ۵ بر یک مقابل دیانای باقرشهر در جمع خبرنگاران، گفت: تیم ما بعد از آنکه در لیگ برتر چند مساوی و باخت داشت نیاز به ریکاوری روحی و روانی داشتیم که توانستیم با تعداد گل بالا امروز پیروز شویم. ما به این برد نیاز داشتیم.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شد که در این مسابقه برنده شویم حتی اگر ملی‌پوشان ما نباشند. بازیکنان ما همت کردند و پیروز شدیم.

حمدی نژاد در مورد اینکه دلیل ناکامی نفت در این فصل چیست؟ گفت: هنوز زمان زیادی از لیگ نگذشته که بگوییم نفت نتیجه گرفته یا نگرفته است. لیگ در شروع کار است و ما هم در ادامه راه روی غلتک می‌افتیم. تیم نفت معمولا این گونه در لیگ راهش را ادامه می‌دهد. ما در بازی با استقلال خوب بازی کردیم. به بازی با ذوب‌آهن رسیدیم و مقابل گسترش هم بازی خوبی انجام خواهیم داد.

بازیکن نفت در مورد درگذشت هادی نوروزی گفت: او بازیکن ارزشمندی بود. مدتی که او در باشگاه نفت حضور داشت هیچ وقت صدایش را نشنیدم فقط سلام و علیک می‌کرد. بازیکن سربه زیر و توداری بود و با همه بازیکنان چه بزرگ‌تر و چه کوچک‌تر و فیکس و ذخیره یک جور رفتار می‌کرد. او بازیکن بسیار بااخلاقی بود.

حمدی‌نژاد در مورد اینکه نفت در لیگ چندم می‌شود گفت: اکنون خیلی زود است که در مورد این مسئله صحبت کنیم اما ما می‌خواهیم نتایج فصل قبل نفت را تکرار کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.