سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا برای دقایقی میزبان گواردیولا در کمپ تیم ملی کشورش بود اما این دیدار حواشی جالبی داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا صبح امروز با خبر شد که پپ گواردیولا به صورت سرزده از این کمپ دیدار خواهد داشت. این مربی پا به سن گذاشته برای دقایقی میزبان گواردیولای پرافتخار بود و از او به گرمی استقبال کرد اما کنایه‌های معنادار عمودل در نهایت باعث شد تا گواردیولا با دلخوری و خشم، اردوی تیم ملی را ترک کند.

 

دل بوسکه در ابتدای این دیدار کوتاه به گواردیولا گفت که به کشورت خوش آمدی و پپ که مدتی است عضو حزب جدایی طب کاتالونیا است، از شنیدن این جمله چندان خوشحال نشد. در ادامه این جلسه دل بوسکه که گزارشی از وضعیت تیم ملی اسپانیا به گواردیولا می‌داد ناگهان این پرسش را مطرح کرد که از تیم ملی شما (کاتالونیا) چه خبر؟ و آن طور که دوست صمیمی گواردیولا در اینستاگرام خود منتشر کرده گویا گواردیولا بعد از آن فقط لبخند می‌زند.

دل بوسکه هنگام خداحافظی نیز از گواردیولا سوال کرده که چرا به احترام او فقط اسپانیایی حرف میزنی و اگر دوست داری به زبان خودت یعنی کاتالونیایی صحبت کن، می توانیم از مترجم استفاده کنیم.

در نهایت گواردیولا به دلخوری از کمپ تیم ملی فوتبال اسپانیا خارج می‌شود و گزارش روزنامه اسپورت کاتالونیا نشان از سوت های ممتد و توهین هواداران اسپانیایی خطاب به گواردیولا دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.