پرسپولیس و سایپا این هفته برای قرار گرفتن در جمع مدعیان با یکدیگر جدال خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۵ فردا (چهارشنبه) پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم سایپا خواهد رفت تا شاهد رویارویی دو تیم تهرانی با مربیان تاکتیکی باشیم. دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که تمامی مهره‌های خود را در اختیار دارند و نبرد پیشین آنها با تساوی ۲ - ۲ به اتمام رسیده است.

حضور در جمع مدعیان هدف مشترک ۲ تیمپرسپولیس و سایپا هر دو با این هدف وارد لیگ پانزدهم شدند که در کورس قهرمانی در لیگ قرار داشته و حداقل سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند. شروع بد سرخپوشان پایتخت باعث شد آنها خیلی زود از رقبای خود فاصله بگیرند، اما برد آخر این تیم مقابل فولاد امید‌ها را در تیم پرسپولیس و دوستدارانش زنده کرد. تیم برانکو اگرچه از لحاظ امتیازگیری هرگز در حد یک تیم مدعی نشان نداده است، اما نحوه بازی این تیم باعث شده خیلی‌ها آینده پرسپولیس را روشن بدانند. بدون تردید اگر پرسپولیس بتواند چند برد پیاپی کسب کند و از این لحاظ به ثبات برسد دیر یا زود خودش را به جمع مدعیان خواهد رساند. در آن سو سایپا در نتیجه‌گیری تیم با ثباتی نشان نداده و برای اینکه در لیگ برتر، تیمی در حد قهرمانی نشان دهد، هنوز کار دارد.

برانکو به دنبال کشاندن تماشاگران به ورزشگاهتماشاگران پرسپولیس از بازی‌های این تیم خوب استقبال نمی‌کنند و این مسئله به یکی از دغدغه‌های اصلی برانکو تبدیل شده است. مربی کروات این تضمین را داده است که به زودی تیمش به کیفیتی برسد که هواداران پرسپولیس در بازی‌های خانگی بیش از نیمی از سکوهای ورزشگاه آزادی را پر کنند. روند حرکتی پرسپولیس از هر نظر به شکلی بوده است که برانکو از این هدفش چندان دور نیست.

جلالی باید اعتماد مدیران سایپا را جلب کندسرمربی سایپا بهتر از هر فرد دیگر می‌داند که برای ماندن در این تیم باید بیشتر از این‌ها اعتماد مدیران باشگاهش را جلب کند. مدیرعامل باشگاه سایپا در اظهارات خود بارها به این نکته تأکید کرده است که این تیم در فصل جدید باید برای قهرمانی و کسب سهمیه بجنگد و اگر قرار باشد سایپا در دیدار فردا نتیجه را واگذار کند، آن وقت شرایط این تیم در جدول رقابت‌ها چندان مساعد نخواهد بود. با این تفاسیر نتیجه بازی فردا در آینده جلالی در سایپا تأثیر‌گذار خواهد بود.

رویارویی برانکو با شاگرد سابقیکی از نکات جالب توجه بازی فردا رویارویی برانکو با جواد نکونام است. کاپیتان پیشین تیم ملی در زمان سرمربیگری برانکو در این تیم بود که به مهره ثابت تیم ملی تبدیل شد و بعد از آن مسیر فوتبالی او به فوتبال اروپا کشیده شد. نکونام بعد از گذشت سال‌ها فردا در تیم مقابل تیم برانکو به میدان خواهد رفت. جدال او با هافبک‌ها جوان پرسپولیس نیز دیدنی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.