تیم ملی سوریه در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تیم ملی کامبوج را گلباران کرد و تیم ملی چین حریفش مالدیو را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی سوریه امروز در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گروه E  در ورزشگاه ملی پنوم پن کمبوج مقابل تیم ملی کامبوج قرار گرفت که با نتیجه ۶ بر صفر این تیم را درهم کوبید.

تیم ملی سوریه با این پیروزی ۹ امتیازی شد و با اقتدار در صدر گروهش ماند زیرا در گروهش تیم ملی ژاپن که یکی از قویترین تیم های قاره کهن است با ۴ امتیاز دوم است البته اکنون تیم ملی ژاپن در ورزشگاه آزادی برابر تیم ملی افغانستان بازی دارد که تا الان با ۲گل از افغانستان جلو است اما فرقی ندارد ژاپن با این پیروزی هم در جایگاه دوم می ماند.

در بازی دیگر گروه C آسیا امروز تیم ملی چین در ورزشگاه بین المللی شیانگ مالدیو به مصاف تیم ملی مالدیو رفت که با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

تیم ملی چین با این پیروزی ۷ امتیازی شد و موقتا با تفاضل گل بهتر در صدر گروهش قرار گرفت و منتظر بازی تیم ملی قطر با تیم ملی هنگ کنگ ماند که اکنون در حال برگزاری است که با نتیجه ۲ بر صفر قطر  در اوایل نیمه دوم جلو است در صورت پیروزی قطر، تیم ملی قطر ۹ امتیازی می شود و به صدر گروهش می رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.