معاون ورزشی باشگاه استقلال می‌گوید بهرام افشارزاده درباره وضعیت جاسم کرار و ریوالدو تصمیم نهایی را می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، علی نظری جویباری پس از جلسه‌اش با جاسم کرار و مدیر برنامه‌های این بازیکن گفت: پس از اعلام آقای پورحیدری و مظلومی کرار را خواستیم تا مشکلش را بررسی کنیم اگر مشکل قابل حل بود که حلش کنیم وگرنه تصمیم دیگری بگیریم. امروز این جلسه برگزار شد و آقای مجیدی آمد و توضیحات خوبی را ارائه کرد. کرار هم گفت مشکل خانوادگی داشتم ولی ما با او برخورد کردیم. به او گفتیم اگر ۲۰ روز پیش این حرف‌ها را می‌زدی حق با تو بود ولی ما الان حق و حقوقت را داده‌ایم. در نهایت کرار گفت اشتباه کرده‌ام که اردوی تیم را ترک کرده‌ام.

وی افزود: ما زوایای مختلف کار را بررسی کردیم و به کرار گفتیم که طبق قراردادش جریمه خواهد شد او هم عذرخواهی کرد و گفت تا آخر فصل اگر پول هم به من ندهید از من چیزی نخواهید دید. این آخرین جلسه با ما کرار بود و به هر حال این را هم در نظر بگیرید که ما پول این بازیکن را تا نیم فصل داده بودیم ولی اگر قرار بود این بازیکن به اینجا بیاید و بلند حرف بزند و جوسازی کند مطمئن باشید از حیثیت باشگاه دفاع می‌کردیم و او را اخراج می‌کردیم ولی او آمد و عذرخواهی کرد و ابراز ندامت کرد. خانواده کرار در هتل به خرج ما زندگی می‌کنند و ما اگر خانه‌ای برای کرار نگرفته‌ایم دلیل نمی‌شود که او بی‌انضباطی کند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال اضافه کرد: امروز درباره کرار آقای افشارزاده تصمیم‌گیری می‌کند و اگر او صلاح بداند، کرار به تمرین‌ها برمی‌گردند. درباره وضعیت کرار نظر مظلومی و افشارزاده مهم است.

او در پاسخ به این سوال که پاسخ نامه استقلالی‌ها جهت لغو دیدار با شهرداری سمنان به کجا رسید، بیان کرد: ما نامه نزدیم که بازی نمی‌کنیم گفتیم بازی عقب بیفتد. در نهایت هم پاسخی که به ما دادند این بود که همه تیم‌ها به میدان می‌روند و نمی‌شود که استقلال بازی نکند. ما هم قبول کردیم و جمعه برابر تیم سمنانی بازی می‌کنیم.

نظری جویباری در پایان درباره وضعیت ریوالدو گفت: آقای مظلومی گفتند منافع باشگاه استقلال از همه چیز مهم‌تر است و با توجه به اینکه این بازیکن ۱۰ تا ۱۵ روز است که تمرین نکرده رفتنش بلامانع است ولی جایگزینی باید برایش بگیریم. الان تصمیم آقای افشارزاده مانده و اگر ایشان هم قبول کند، ریوالدو از استقلال می‌رود. این بازیکن حاضر است پولی که گرفته را پس بدهد و در تماس تلفنی من با افشارزاده هم ایشان گفت هرچه که مظلومی می‌گوید را در این باره عملی کنید و فکر می‌کنم ریوالدو از استقلال جدا می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.