معاون باشگاه استقلال گفت: ما با کرار جاسم در جلسه امروز محکم برخورد کردیم و حتی تا مرز اخراج هم پیش رفتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی نظری جویباری در خصوص جلسه با جاسم کرار اظهار داشت: ما یک سری از گزارشات را از مظلومی و پورحیدری دریافت کردیم. با جاسم کرار صحبت‌هایی داشتیم و قصد داشتیم که اگر موضوع او قابل حل نباشد آن را به کمیته انضباطی باشگاه و حتی کمیته انضباطی فوتبال ارجاع دهیم. فرزاد مجیدی هم در این جلسه حضور داشت که اتفاقا توضیحات خوبی را ارائه داد.

وی ادامه داد:‌ کرار در این جلسه مسائل خانوادگی خود را مطرح کرد و یکسری حرف‌هایی که همیشه می‌زد را در جلسه گفت. البته ما خیلی جدی با او حرف زدیم. چرا که پول او را تا نیم‌فصل پرداخت کرده‌ایم و از این بابت مشکلی وجود ندارد. شاید در سال‌های گذشته ۷۰-۸۰ درصد مقصر بودیم اما امسال قسط اول او را پرداخت کرده‌ایم و به همین دلیل هم محکم در جلسه مقابل او ایستادیم.

معاون باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: به علت اینکه پول او را تا نیم‌فصل پرداخت کرده بودیم موضع ما محکم بود و گفتیم که به شدت با او برخورد می‌کنیم و حتی تا اخراج او هم پیش خواهیم رفت. او کمی از صحبت‌های مطرح شده ناراحت شد اما قبول داشت که اشتباه کرده و نباید اردو را ترک می‌کرد. حالا قرار است کمیته انضباطی طبق بندی که در قراردادش وجود دارد او را جریمه کند. کرار هم این موضوع را پذیرفته و از همه عذرخواهی کرد. گفت که قول می‌دهد هیچ موضوع دیگری را تا پایان فصل برای تیم به وجود نیاورد.

نظری جویباری در مورد اینکه آیا مسئولان باشگاه استقلال این قول کرار را باور می‌کنند، گفت: حالا ما این فرصت را در اختیار او گذاشتیم. این بار هم کمیته انضباطی او را جریمه می‌کند و قول داده که دیگر حاشیه‌ای برای تیم به وجود نیاورد.

وی در مورد اینکه کرار چه زمانی به تمرینات بازمی‌گردد،‌گفت: قرار است اعضای باشگاه در این مورد تصمیم نهایی را بگیرند که به تیم برگردد یا خیر. ما دیگر با کرار جلسه‌ای نداریم. او هیچ وقت اشتباه خود را نمی‌پذیرفت و آن را اعلام نمی‌کرد اما این بار اشتباهش را پذیرفت. اگر کرار می‌خواست همچون گذشته صحبت کند و در جلسه داد و بیداد راه بیندازد از حیثیت تیم دفاع می‌کردیم اما این را هم در نظر بگیرید که ما تا نیم‌فصل پول او را پرداخت کردیم. رفتار او هم تغییر کرده بود و به همین دلیل فرصت دیگری در اختیار او گذاشتیم.

وی در مورد اینکه کرار هنوز از عدم اسکان ناراحت بوده، خاطرنشان کرد: ما برای خانواده او هتل گرفته‌ایم و هتل هم به هر حال هزینه دارد. اگر خانه‌ای برای او نگرفتیم اما در عوض خانواده‌اش در هتل حضور دارند. به هر حال باید خانه هم بگیریم اما این را فراموش نکنید که هتل هم هزینه دارد و او نمی‌تواند نسبت به این موضوع زیاد شاکی باشد.

معاون باشگاه استقلال در مورد اینکه چه زمانی کرار به تمرینات بازمی‌گردد، تصریح کرد: افشارزاده مدیرعامل باشگاه در این باره تصمیم می‌گیرد. اگر صلاح بداند به تمرینات تیم اضافه می‌شود. حرف اول و آخر را افشارزاده و مظلومی می‌زنند.

وی در مورد اینکه سازمان لیگ با درخواست استقلال مبنی بر تعویق رقابت‌ها مخالفت کرده، گفت: ما وقتی دیدیم که همه تیم‌ها بازی دارند پذیرفتیم که بازی کنیم. به هر حال تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم هر چند که بازیکنان ملی‌پوش و امید ما بیشتر از سایر تیم‌ها هستند و شاید این موضوع برای ما سخت باشد. ما تا روز پنجشنبه ۶-۷ بازیکن خود را نداریم اما پذیرفتیم که بازی کنیم.

نظری‌جویباری در خصوص وضعیت ریوالدو خاطرنشان کرد: پرویز مظلومی اعلام کرده با توجه به عدم حضور این بازیکن در تمرینات او هدفش حفظ منافع باشگاه است و با رفتن ریوالدو موافق است اما خواستار جذب بازیکن دیگری شده است. این مسئله از سوی مظلومی قطعی است. به هر حال صد در صد از لحاظ فنی سرمربی تیم باید نظرش را بدهد.

وی در مورد اینکه آیا پول پرداخت شده به ریوالدو بازگردانده می‌شود، گفت: باید این پول بازگردانده شود و ریوالدو هم حاضر است این پول را بازگرداند البته او آن مبلغی که در استقلال حضور داشته را می‌خواهد اما مابقی را قبول دارد که برگرداند. مشکل خاصی در این زمینه نیست. حالا باید او بیاید و اگر پولش را بازگرداند ما هم قرارداد را فسخ خواهیم کرد. افشارزاده گفته که نظر مظلومی در این باره گرفته شود و حالا هم سرمربی با رفتن او موافقت کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.