رئیس فدراسیون فتبال گفت: در فدراسیون فوتبال کسی حق ندارد علیه تیم ملی و کادر فنی صحبت یا مصاحبه‌ای کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کفاشیان که امروز برای بدرقه تیم ملی به کمپ تیم‌های ملی آمده بود در مورد جلسه‌اش با کی‌روش گفت:‌در مورد یک سری موارد صحبت کردیم و قرار شد بازیکنان را ببینیم و با آنها صحبت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا کی‌روش عصبانی به نطر می‌رسد تاکید کرد: او عصبانی نبود بلکه به خاطر مسابقه‌ای که داریم استرس داشت، او به خاطر بازی که داریم کمی استرس دارد.

کفاشیان در مورد اینکه چرا بازی با هند در شهری دور افتاده برگزار می‌شود، گفت: اتفاقا کشورهایی که تازه وارد مسابقات مقدماتی جام جهانی شده‌اند با انجام چنین کارهایی شرایط را سخت می‌کنند. این طور کشورها که شرایط حرفه‌ای ندارند با انتخاب شهرهای دور افتاده و محل‌هایی نامناسب شرایط را برای رقیبانشان سخت می‌کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد مصاحبه اسدی در مورد اینکه نباید برخی‌ها خارج از حیطه اختیار خود عمل کنند، گفت: اتفاقا در گذشته با کی‌روش صحبت کرده بودم و گفته بودم فقط در مورد مسائل فنی صحبت کند که کی‌روش هم قبول کرد. در فدراسیون هم نباید کسی علیه تیم ملی و کادرش صحبت کند. و هر کسی می‌خواهد صحبت کند باید این موضوع را به من انتقال داده و من آن را به کی‌روش بگویم.

وی در مورد اینکه چرا بین تیم امید و بزرگسالان تعامل وجود ندارد گفت: با کاشانی و کی‌روش در این مورد  صحبت کردیم اگر تعامل به جلسات است جلسه هم می‌گذاریم در حال حاضر مسابقات مقدماتی جام جهانی در اولویت است و پس از آن مسابقات امیدها در اولویت قرار می‌گیرد.

کفاشیان در مورد شرایط تیم امید گفت: امیدها شرایط خوبی دارند هر چند که یک سری نارضایتی ها هم هست. کاشانی آدم با تجربه‌ای است و فوتبال را خوب می‌شناسد و عزمش را جزم کرده تا به المپیک برود و نمی‌خواهد در این راه بهانه دست کسی بدهد.

کفاشیان در مورد این که آیا تیم ملی در امارات اردو برگزار می‌کند یا خیر گفت: قبل از بازی با عمان اردوی یک هفته‌ای را در امارات برگزار می‌کنیم تا شرایط مناسب باشد و مشکلی پیش نیاید.

کفاشیان در پایان در مورد اینکه چرا کی‌روش  گفته بود تجار به تیم ملی کمک کنند گفت:‌ اتفاقا همراه اول هم تجار بزرگی است و از آنها به خاطر حمایت ازتیم ملی تشکر می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.