سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز با بازیکنان تیمش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال ساعت ۱۷:۳۰ امروز در زمین شماره دو آزادی برگزار شد.

*ملی‌پوشان، بازیکنان امید، کرار، ریوالدو و هرایر مگویان غایب بودند.

*امروز تولد محمد نوازی یکی از مربیان استقلال بود که بازیکنان و کادر فنی تولد وی را تبریک گفتند. یکی از هواداران کیک تولدی تدارک دیده بود و نوازی با کیک تولد آبی رنگ عکس یادگاری گرفت.

*پیش از آغاز تمرین مظلومی به مدت ۲۰ دقیقه با شاگردانش صحبت کرد. وی در بخشی از صحبت‌های خود به بازیکنان گفت که من با بی‌نظمی برخورد می‌کنم و این طور نیست که بخواهم بین شما فرق بگذارم.

سرمربی آبی‌پوشان همچنین با اشاره به مشکلات مالی گفت: می‌دانم همه شماها مشکل دارید اما بدانید که همه ما یک شرایط را داریم و دنبال این هستیم که این مشکلات حل شود. با باشگاه صحبت کردم که هرچه زودتر مشکلات شما حل شود. این را بدانید کادر فنی هنوز پولی نگرفته است.

*بین صحبت‌های مظلومی، مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده درباره مشکلات مالی صحبت کردند. رحمتی با اشاره به حضور سه بازیکن جوان استقلال در خوابگاه کمپ، گفت: چند بار گفته‌ایم که مشکل بازیکنان جوان رفع شود اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است. وی همچنین گفت زشت است که بازیکنان استقلال به لحاظ تغذیه و مکان مناسب برای خواب دچار مشکل شوند.

*هنگامی که صحبت‌های مظلومی با بازیکنان به پایان رسید، فرزاد مجیدی به سمت سرمربی استقلال رفت و به صورت خصوصی با وی صحبت کرد.

*میلاد فخرالدینی به همراه پزشک استقلال دور زمین قدم می‌زد که بازیکنان به شوخی به وی گفتند «مواظب باش خسته نشوی».

*هنگامی که دروازه‌بان‌ها مشغول تمرین اختصاصی زیر نظر مربی دروازه بان‌ها بودند، حنیف عمران‌زاده یکی از توپ‌ها را به سمت آنها شوت زد که رحمتی به مظلومی گفت این حرکت جریمه ندارد. سرمربی استقلال هم پاسخ داد که قطعاً او جریمه می‌‌شود.

*ظاهرا آرش برهانی در رختکن عکسی گرفته بود که در صفحات اجتماعی قرار داده بود و این مسئله باعث شد مظلومی به شوخی به مهاجم تیمش بگوید با سرعت نور عکس را گذاشته‌ای.

*پروپیچ بازیکن کروات استقلال متوجه صحبت‌های سرمربی استقلال نمی‌شد و از سایر بازیکنان می‌خواست برای وی ترجمه کنند.

*با توجه به اینکه استقلال روز گذشته مقابل نیروی زمینی بازی کرده بود بازیکنان به تمرین ریکاوری پرداختند.

*از تمرین استقلال استقبال چندانی نشد و تنها ۱۰ نفر شاهد تمرین آبی پوشان بودند.

*با تصمیم کادر فنی تمرین فردا تعطیل است و آبی پوشان از روز دوشنبه تمرینات خود را از سر خواهند گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.