رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: ما موافق حضور خسوس روی نیمکت تیم ملی هستیم اما باید کادرفنی او با هماهنگی انتخاب شود.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص مذاکره مجدد کمیته فوتسال با خسوس برای حضور روی نیمکت تیم ملی، اظهار داشت:‌ کمیته فنی و توسعه موافق حضور خسوس است؛ چراکه فکر می‌کنیم با توجه به شناختی که او از ملی‌پوشان دارد، بهترین گزینه خارجی برای سرمربیگری تیم فوتسال خواهد بود. ما نباید زمان را بیش از این از دست بدهیم و هرچه زودتر تکلیف را مشخص کنیم.

وی ادامه داد: مسئله مهمی که وجود دارد، کادر فنی خسوس خواهد بود که باید با هماهنگی‌ با کمیته فنی و توسعه و دخالت‌های کفاشیان و افتخاری این مسئله به بهترین نحو ممکن مدیریت شود. منتظر هستیم که ابتدا خسوس به ایران بازگردد و پس از آن در مورد اتفاقات دیگر صحبت کنیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درمورد اینکه فرصت اندکی تا جام ملت‌ها باقی مانده، تصریح کرد: باید همه کمک کنیم تا تیم ملی در این فرصت کوتاه به بهترین نحو ممکن آماده شود. آن چیزی که مهم است این است که خسوس در این مدت به هیچ عنوان نباید به مرخصی برود و تمام بازی‌های لیگ را زیرنظر داشته باشد. ما هم تمام همکاری خود را خواهیم داشت تا تیم ملی بتواند بهترین آمادگی را داشته باشد.

وی در مورد دیدار دوستانه با برزیل، تأکید کرد: برزیلی‌ها یک تاریخ به ما اعلام کردند که به‌ علت قرار داشتن در عید نوروز نمی‌توانستیم در این تاریخ با آن‌ها بازی کنیم. آن‌ها ۲ تاریخ دیگر به ما اعلام کردند که قرار است با کمیته فوتسال در میان بگذاریم و یک تاریخ را مشخص کنیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه در مورد اینکه افتخاری اعلام کرده برای حضور در مسابقات گرندپریکس باید با سرمربی تیم ملی مشورت کند، گفت: قطعاً که باید با سرمربی صحبت شود،اما سرمربی را نمی‌شناسم که از مسابقات گرندپریکس بخواهد بگذرد؛ زیرا این مسابقات پس از جام جهانی معتبرترین مسابقات فوتسال است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.