سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: هیئت مدیره درخواست کمک پنج هزار تومانی باشگاه را تأیید نکرد و ما روز یکشنبه متوجه این موضوع شدیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین عبدی در گفت‌وگوی تلفتی با برنامه تلویزیونی «ورزش و مردم» در خصوص اینکه بحث اسپانسر باشگاه پرسپولیس چه شد و بالاخره قرار است مشکلات مالی این باشگاه کی حل شود، اظهار داشت: مشکلات مالی پرسپولیس چیز جدیدی نیست و ما هر سال شاهد این موضوع هستیم. این مشکلات یک شَبه به وجود نیامده که یک روزه حل شود. من در مدتی که در کادر فنی پرسپولیس بودم و در حال حاضر نیز عضو هیئت رئیسه هستم، شاهد تکرار چنین مشکلاتی بوده‌ام. باید ببینیم چگونه می‌توانیم راهکار مناسبی را برای حل آنها به صورت ریشه‌ای پیدا کنیم و این موضوع نه تنها وظیفه مدیرعامل است بلکه هیئت مدیره، بازیکنان، کادر فنی و هواداران باید در کنار هم این مشکلات را حل کنند.

وی افزود: در خصوص اسپانسر هم باید بگویم طاهری به عنوان مدیرعامل باشگاه به دنبال حل مشکل است و در این خصوص گزارشاتی را به هیئت مدیره می‌دهد که ما نیز نسبت به گزارشات طاهری عمل می‌کنیم و به همین دلیل فکر می‌کنم این موضوع کمی زمان‌بر شده است. باید قبول کرد نباید عجولانه تصمیم گرفت، چون در گذشته هم مواردی را شاهد بودیم که منتج به عقد قرارداد شد اما طرف قرارداد به تعهدات به درستی عمل نکرد و اگر این اتفاق بیفتد ممکن است مقداری حساسیت ایجاد شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارنظر کریم باقری مبنی بر اینکه بازیکن پرسپولیس نباید در ورزشگاه محل تمرین بخوابد و همچنین در مورد اعلام شماره حساب از سوی مدیرعامل باشگاه برای کمک ۵ هزار تومانی هواداران اظهار داشت: ما یکشنبه گذشته متوجه وضعیت آن بازیکن شدیم و این موضوع را با مدیرعامل باشگاه مورد بررسی قرار دادیم. ما سال گذشته جایگاهی را برای اسکان بازیکنان امید و جوانان درست کرده بودیم که قرار بود جایگاه بهتری نیز ساخته شود. من نمی‌دانستیم که برخی از بازیکنان یا یکی از آنها در رختکن می‌خوابد و به هیچ وجه این موضوع را تأیید نمی‌کنم. این موضوع قشنگ نبوده و در شأن باشگاه پرسپولیس نیست و باید زودتر به آن رسیدگی می‌شد.

عبدی تأکید کرد: در خصوص کمک پنج هزار تومانی هم باید بگویم مدیرعامل باشگاه قصد داشت این موضوع را به صورت نمادین مطرح کند که در همه جای دنیا هواداران به باشگاه کمک می‌کنند، البته این موضوع را بدین شکل من تأیید نمی‌کنم و کمک هواداران باید با باشگاه به صورت رابطه دوطرفه باشد. یعنی باشگاه نیز امکاناتی را برای هواداران ایجاد کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا معضل مالی بازیکنان پرسپولیس تا روز شنبه حل خواهد شد و شنیده‌ایم اگر این مشکل حل نشود قرار است بازیکنان پرسپولیس اعتصاب کنند، تصریح کرد: هیچ کس این موضوع را بدین شکل تأیید نمی‌کند و در سال‌های گذشته چنین تئوری‌هایی مطرح می‌شد و حتی در حاشیه باعث می‌شد تنش‌هایی برای باشگاه اتفاق بیفتد. به هر حال باشگاه، بازیکنان و عوامل دیگر باید بدانند که چه مسئولیتی در قبال یکدیگر دارند و باشگاه نیز باید به تعهدات عمل کند. من فکر می‌کنیم این موضوع به زودی حل خواهد شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد درخواست کمک پنج هزار تومانی و اعلام شماره حساب توسط باشگاه تأکید کرد: در این خصوص گزارشی به هیئت مدیره داده نشده و ما یکشنبه از این موضوع باخبر شدیم. قطعاً هرگونه تعهد مالی و قرارداد باید مصوبه هیئت مدیره را داشته و براساس آن عمل شود همان طور که گفتم هیئت مدیره این موضوع را تأیید نکرد و ما تازه یکشنبه متوجه این موضوع شدیم.

عبدی در پاسخ به این پرسش که آیا این حساب همچنان باز است و چقدر تا به امروز کمک مالی جمع شده است، گفت: مبلغ آن را من نمی‌دانم اما این را مطمئن باشید باشگاه فقط یک حساب دارد که آن هم  زیر نظر وزارت ورزش وجوانان حسابرسی می‌شود.

وی تأکید کرد: من اعتراف می‌کنم چنین مسائلی بدین شکل نباید اتفاق بیفتد چون شأن پرسپولیس اینقدر پایین نیست و نباید این چنین رفتار شود. مطمئن باشید هیئت مدیره تمام تلاش خود را می‌کند که شأن پرسپولیس حفظ شده و این باشگاه آینده خوبی داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.