سرمربی تیم ملی فوتبال گوام گفت:خیلی خوشحالم در ایران حضور دارم و استقبال خوبی از ما شده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گری وایت در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ایران و گوام اظهار داشت: خیلی خوشحالم در ایران حضور دارم استقبال خوبی از ما شده است ایران یک کشور خوب است که حتی می توانیم تعطیلاتمان را در اینجا بگذرانیم.

وی در مورد شکست ۱۹ بر صفر گوام مقابل ایران تصریح کرد: در آن زمان نه من سرمربی بودم و نه این بازیکنان در تیم حضور داشتند. ما قطعا بازی خوبی مقابل ایران انجام خواهیم داد.

وی در مورد اینکه به گونه‌ای بازی خواهند کرد که ایران را شگفت زده کنند، تأکید کرد: مطمئن باشید تا همین جا هم همه را شگفت‌زده کرده‌ایم. نه تنها ایران بلکه هند و ترکمنستان هم شگفت‌زده هستند که ما در صدر جدول قرار داریم.

سرمربی گوام در خصوص اینکه به نظر می‌رسد با غرور صحبت می‌کند و تجربه کی‌روش را دست کم گرفته، خاطرنشان کرد: من نمی‌توانم در مورد کی‌روش صحبت کنم اما در مورد خودمان می‌گویم که ما کشوری با ۱۷۰ هزار جمعیت هستیم و باید هم مغرور باشیم. هدف داریم و می‌خواهیم که در رقابت‌ها باقی بمانیم. تمام تلاش خود را هم در این زمینه انجام می‌دهیم.

وایت در خصوص مشکلات برای دریافت ویزا داشته‌اند، گفت: ما کاری می‌کنیم که ایران به راحتی بتواند به گوام بیاید. مردم کشور گوام از دیدن بهترین تیم آسیا بسیار خوشحال می‌شوند. ایران تاریخ غنی دارد نه تنها مردم گوام بلکه بازیکنان ما هم خوشحال می‌شوند. ما بخشی از آمریکا بودیم که به همین دلیل بحث ویزا به ما مرتبط نمی‌شد.

وی ادامه داد: باور کنید من نمی‌دانم چند سفارتخانه برای دریافت ویزا رفتیم و فراموش کرده‌ام اما لحظه‌شماری می‌کنم تا بازی فردا فرا برسد و امیدوارم که شاهد بازی خوبی باشیم.

وایت در مورد اینکه در یکی از رسانه‌های خارجی اعلام کرده بود امیدوار است بازی لغو شود، گفت: من اینگونه صحبت نکردم بلکه منظورم این بود که امیدوارم به دلیل مشکلات ویزا بازی لغو نشود.

وی در مورد اینکه با توجه به اینکه مربی انگلیسی است آیا به دنبال ارائه فوتبال کشورش است، گفت: من انگلیسی هستم اما استیل تیمم گوامی است و کیفیت فوتبال گوام را به نمایش خواهیم گذاشت.

سرمربی گوام در مورد تقابل با کی‌روش تأکید کرد: انتظار دارم ۹۰ دقیقه هیجان و انگیزه را در بازی شاهد باشیم و به خاطر جوانی که دارم تجربیات را کسب کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.