انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ بحثی که اعضای هیات رئیسه در آن اختلاف نظر زیادی داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی صبح امروز چهارشنبه در فدراسیون فوتبال برگزار شد که مهمترین بحث این جلسه، معرفی و انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران به جای «خسوس کاندلاس» بود.

درحالی که رئیس کمیته فوتسال از شمسایی حمایت قاطع کرده و موافق فعالیت همزمان او در تیم ملی و تیم تاسیسات دریایی بود، با این حال علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال یکی از مخالفان اصلی این طرح است.

کفاشیان در جلسه امروز تاکید کرد که بهتر است با این شرایط، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی نشود و به نظر می‌رسد شانس این گزینه برای حضور روی نیمکت تیم ملی کم شده است. نکته جالب اینکه کفاشیان حضور شمسایی در تیم ملی را به سال آینده موکول و اعلام کرده است شمسایی شاید سال بعد سرمربی شود!

بحث انتخاب سرمربی تیم ملی هنوز ادامه دارد ولی با این وضعیت بعید است که شمسایی رای مثبت هیات رئیسه را به دست بیاورد. گزینه کفاشیان برای نیمکت تیم ملی گزینه‌های دیگر مثل ناصر صالح است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.