اسطوره باشگاه رئال مادرید به انتقاد تند از لوئیس فان خال پرداخت و او را مربی ظالم و حقه باز توصیف کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه دیونسا سنترال اسپانیا، لوئیس فان خال مربی بزرگی است و در توانایی‌های این مربی هلندی شکی وجود ندارد. او در تیم های بزرگی همچون آژاکس، بارسلونا و بایرن مربیگری کرده است و با این تیم ها موفقیت های زیادی به دست آورده است، اما او مربی بسیار مغروری است و با بسیاری از بازیکنان به مشکل می خورد.

ویکتور والدس، داوید دخیا، خاویر هرناندز و آنخل دی ماریا چهار بازیکن منچستر یونایتد بودند که فان خال با آنها به مشکل خورد و در نهایت دو بازیکن از این چهار بازیکن شیاطین سرخ را ترک کردند و دو بازیکن دیگر هم در آستانه جدایی از این تیم هستند.

هوگو سانچس، اسطوره باشگاه رئال مادرید به انتقاد تند از لوئیس فان خال پرداخت و او را مربی حقه باز و ظالم توصیف کرد. او گفت: اخیرا فان خال با بازیکنان منچستر یونایتد رفتار بسیار تندی دارد. او همچون آدم های ظالم و حقه باز با آنها برخورد می کند. بله می توانم بگویم که او رفتار بسیار بدی با بازیکنان دارد و این باعث می شود تا آنها نتوانند عملکرد خوبی در میدان داشته باشند.

او ادامه داد: باید با بازیکنان در نهایت حرفه ای گری برخورد کرد. در نهایت آنها آدم هستند و باید به نیکی با آنها برخورد کرد. فان خال بازیکنی بزرگ همچون خاویر هرناندز را از منچستر یونایتد فراری داد و باعث شد تا این بازیکن به لورکوزن برود. تنها یک مربی ظالم و حقه باز چنین رفتارهای را با بازیکنانش دارد. او اصلا قابل قیاس با دستیارش گیگز نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.