سرپرست تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که هافبک برزیلی این تیم قهر نکرده است.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط استقلال، غیبت هشت بازیکن این تیم در تمرینات و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

  * تسنیم: شرایط این روزهای استقلال چطور است؟

در مورد چه شرایطی صحبت کنم؟

  * تسنیم: نبود هشت بازیکن در تمرینات به استقلال ضربه نمی‌زند؟  

شرایط همیشه این گونه بوده که به خاطر اردوهای تیم ملی، بازیکنان در تمرینات حضور نداشته باشند. خوبی حضور ملی‌پوشان در اردوهای تیم ملی این است که تمرین می‌کنند، ولی در مقابل هماهنگی لازم را با دیگر نفرات نخواهند داشت. در مجموع تعطیلات لیگ از یک جهت برای استقلال خوب شد تا بتوانیم بدن بازیکنان را آماده کنیم، چون پیش از آغاز فصل آنطور که باید و شاید تمرین نکرده بودیم.

  * تسنیم: با    تعویق   بازی هفته پنجم‌تان مقابل نفت تهران موافقت شده است؟

به مسئولان تیم امید اعلام کرده‌ایم که اگر دو بازیکن تیم امید استقلال را سه چهار روز زودتر به ما تحویل دهند، در همان تاریخ بیستم بازی می‌‌کنیم. استقلال و نفت موافق تغییر زمان بازی هستند و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

 * تسنیم: مشکل ریوالدو چه زمانی حل می‌شود؟ 

ریوالدو چه مشکلی دارد؟

 * تسنیم: اینکه  در تمرینات شرکت نمی‌کند.

مشکل ریوالدو نداشتن مسکن است، چون می‌خواهد خانواده‌اش را به ایران بیاورد. باشگاه شرایط خاصی خودش را دارد، اما به ریوالدو نزدیک به ۸۰ هزار دلار پرداخت کرده است. استقلال به دلیل اینکه باشگاه دولتی است نمی‌تواند چک مدت‌دار برای اجاره مسکن بدهد.

* تسنیم: برخی‌ها انتقاد دارند که هر بازیکنی در استقلال یاد گرفته است که با قهر کردن پولش را بگیرد و این مسئله زیبنده باشگاهی چون استقلال نیست.

ریوالدو قهر نکرده است و تنها دلخوری و ناراحتی‌اش اجاره نکردن مسکن از سوی باشگاه است. البته باشگاه به دنبال این است که مشکل ریوالدو را هرچه زودتر کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.