تمرین تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز در کمپ تیم‌های ملی دنبال شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در سومین روز از اردوی خود پیش از دیدار با تیم ملی فوتبال گوام در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ با ۱۸ بازیکن کار خود را از ساعت ۱۷:۴۵ در کمپ تیم‌های ملی دنبال کرد.

سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی که از امروز خود را به اردوی تیم ملی فوتبال ایران ملحق کرده بودند، به علت خستگی در تمرین عصر حضور نداشتند و تمرین خود را در هتل پیگیری کردند.

تمرین امروز ملی‌پوشان در حالی آغاز شد که در طول تمرین سرمربی تیم ملی در جمع خبرنگاران حضور یافت و به سوالات آن‌ها پاسخ داد. در این حین بازیکنان تیم ملی زیر نظر دکتر دیگو مشغول گرم کردن بودند. پس از ۱۵ دقیقه گرم کردن بازیکنان کار با توپ آن‌ها آغاز شد و با تقسیم به سه گروه زرد و سفید و مشکی کار خود را دنبال کردند.

این سه گروه با قرار گرفتن در یک مستطیل به گونه‌ای با توپ کار می‌کردند که باید دو گروه سمت چپ و راست توپ را از گروه وسط عبور می‌داد و گروهی که در وسط قرار گرفته بود باید مسیر دو گروه سمت چپ و راست خود را قطع می‌کرد.

پس از آن ملی‌پوشان با تبدیل به ۴ گروه سفید،‌ مشکی، زرد و قرمز، تمرین خود را ادامه دادند. سه گروه در کانون توجه قرار داشتند و یک گروه بیرون می‌ماند که به صورت چرخشی جای خود را تغییر می‌دادند. سه گروهی که در مرکز تمرین قرار گرفته بودند باید مالکیت توپ را حفظ می‌کردند و به یکدیگر اجازه نمی‌دادند تا گروه دیگر تصاحب توپ را در اختیار گیرد.

دن گاسپار مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی در گوشه‌ای از زمین اخباری و بیرانوند را تمرین می‌داد. او با راکت‌، توپ‌های کوچک تنیس را به سمت دروازه شوت می‌زد و دروازه‌بان‌ها باید مانع از ورود گل به درون دروازه می‌شدند که کاری بسیار سخت را پیش رو داشتند.

سومین تمرین تیم ملی به گونه‌ای دنبال شد که بازیکنان به دو گروه سفید و قرمز تقسیم شدند و باید توپ را درون ۶ دروازه‌ای که در مساحت مد نظر قرار داشت به گل تبدیل می‌کردند.

دیگر تمرین تیم ملی در حالی دنبال شد که مساحت زمین نسبت به زمین‌های قبلی افزایش یافت و دو تیم سفید و قرمز در یک نیمه زمین و با گل‌های بزرگ کار خود را دنبال کردند. این تمرین به صورت جدی و کاملا شبیه به فوتبال بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.