رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: وزیر ورزش در فوتبال اختیاری ندارد اما باید پاسخگوی همه مسائل باشد که این درست نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فضل‌الله باقرزاده که در جلسه امروز (شنبه) وزیر ورزش و جوانان با اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها حضور داشت، اظهار داشت: سازمان تربیت بدنی در زمان وجودش اقتدار زیادی داشت. اقتداری که الآن دیده نمی‌شود چون هر نماینده‌ مجلسی خواسته‌اش را مطرح می‌کند و به راحتی می‌تواند وزیر ورزش را به مجلس بکشاند.

وی افزود: زمانی بود که ما برای دریافت بودجه باید «دَم» ۵۰ نفر را می‌دیدیم اما خوشبختانه از دو سال قبل تاکنون و با قراردادی که بسته شده دیگر جلوی هیچ کسی گردن کج نکرده‌ام و به موقع بودجه مصوب شده به دست‌مان می‌رسد.

رئیس فدراسیون شمشیربازی با انتقاد از برخی اساتید که انتقادهایی را نسبت به عملکرد وزارت ورزش مطرح کرده بودند، گفت: انتخابات فدراسیون‌ها خیلی خوب برگزار می‌شود و هیچ دخالتی نیز در آنها وجود ندارد. هیچ رئیس فدراسیونی فکر نمی‌کرد که بودجه جداگانه‌ای بابت ورزش همگانی مسائل فرهنگی و ورزشی بانوان دریافت کند.

باقرزاده با انتقاد از امیر عابدینی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، ادامه داد: در اتفاقاتی که در تبریز رخ داد، وزیر پاسخگو شد و این درحالی بود که او اختیاری در فوتبال ندارد. آقای عابدینی؛ تو و هیئت رئیسه باید پاسخگو باشید نه وزیر ورزش. همانگونه که می‌دانید به راحتی وزیر ورزش استیضاح می‌شود و گاهی اوقات نقدهایی صورت می‌گیرد که با واقعیت فاصله دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر گودرزی موفق باشد، ورزش کشور نیز موفق خواهد شد. من این حرف‌ها را برای خوش آمدگویی وزیر نمی‌گویم بلکه تمام این سختی‌ها را لمس کرده‌ام و می‌دانم که کار کردن در ورزش سخت است.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: به نظرم باید فعالیت‌هایی که انجام شده بیشتر منعکس شود. متأسفانه همه فعالیت‌ها به فوتبال ختم می‌شود و اگر یک اتفاقی در نقطه‌ای دوردست بیفتد یک نماینده مجلس از گودرزی پاسخ می‌خواهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.