مدیر ورزشی تیم فوتبال ولفسبورگ تأیید کرد هافبک بلژیکی این تیم پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی ۲۰۱۵ به منچسترسیتی خواهد پیوست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند که کوین دی‌بروین در آستانه پیوستن به نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس است و این انتقال امروز (شنبه) یا فردا (یکشنبه) در ازای ۴۵ میلیون پوند قطعی خواهد شد.

کلاوس آلوفس، مدیر ورزشی تیم فوتبال ولفسبورگ با تأیید این خبر به خبرنگاران گفت: فرایند انتقال دی‌بروین به منچسترسیتی را امروز یا فردا نهایی خواهیم کرد. پیش از این هم گفته بودم که در حال مذاکره با نمایندگان باشگاه منچسترسیتی هستیم و مذاکرات همچنان در جریان است. در حال حاضر تنها  توافق روی جزییات باقی مانده است.

دی‌بروین ۲۴ ساله فصل گذشته در ۵۱ بازی از رقابت‌های مختلف برای ولفسبورگ به میدان رفت و ۱۶ گل به ثمر رساند و ۲۸ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت. او در این تابستان مورد توجه تیم‌های مطرح دیگر اروپایی از جمله پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد و بایرن مونیخ هم بود.

هافبک پیشین خنک بلژیک که در ژانویه ۲۰۱۴ پس از انجام ۹ بازی برای چلسی در ازای ۱۸ میلیون پوند به ولفسبورگ پیوست، نامش در تیم منتخب فصل اخیر لیگ اروپای یوفا و تیم منتخب فصل ۱۵-۲۰۱۴ بوندس‌لیگا هم قرار گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.