مجازات مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا به خاطر رفتار ناشایست‌ در سوپرجام اسپانیا کاهش پیدا نکرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اعتراض سران باشگاه بارسلونا به محرومیت چهار جلسه‌ای جرارد پیکه به خاطر اتفاقات بازی برگشت سوپرجام اسپانیا فایده‌ای نداشت و محرومیت این مدافع اسپانیایی پابرجا ماند.

در بازی برگشت سوپرجام اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ، پیکه بر سر کمک داور بازی به خاطر پرچم نزدن برای آفساید اعلام کردن گل آریتس آدوریس، مهاجم اتلتیک بیلبائو فریاد زد و طبق ادعای گروهی از رسانه‌ها او حتی توهین نیز کرده است. پیکه به خاطر آن حرکت مستقیما از بازی اخراج شد اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا سه جلسه دیگر هم به محرومیت او اضافه کرد تا این بازیکن ملی‌پوش چهار هفته نخست لالیگا را از دست دهد.

بارسایی‌ها امیدوار بودند حداقل از میزان جریمه پیکه کاسته شود اما این اتفاق رخ نداد و پیکه با وجود ابراز پشیمانی از رفتار خود و اعتراف به ناشایست بودن آن، باید همچنان از سکوها نظاره‌گر بازی هم‌تیمی‌هایش باشد.

طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا، اعتراض بارسلونا به حکم درنظر گرفته شده برای پیکه کاملاً بی‌‌مورد بوده و دلیل آن هم این است که شکی وجود ندارد که او کمک داور را مخاطب خود قرار داده و حتی خودش نیز این موضوع را تکذیب نکرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.