کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مالک باشگاه استقلال اهواز می‌گوید شکایت از داور دیدار این تیم با استقلال تهران فایده‌ای ندارد و اعتراض آن‌ها برای گوشزد به داوری در بازی‌های آینده بوده است.

"محمد ملکی" در گفت ​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خوزستان، اظهار کرد: این هفته با تیم ذوب‌آهن بازی داریم و بازیکنان تیم‌مان پس از بازی با استقلال تهران مصمم شده​‌اند و در حال انجام تمرینات خوبی هستند و ان​شاءالله آماده دیدار بعدی می‌​شویم.

وی درباره دیدار گذشته این تیم برابر استقلال تهران، گفت: من گفتم که از داوری شکایت کنیم ولی چه فایده​‌ای دارد؟ ما سه امتیاز را از دست داده‌ایم، در نهایت هم یکی دو جلسه داور این بازی را محروم کنند. بازیکنان ما زحمت کشیده‌اند و هزینه کرده‌ایم. ما فقط دوست داریم که عدالت برقرار شود. اگر ما اعتراضی داشتیم به خاطر گوشزد به داوری برای بازی‌​های دیگر است و نتیجه که دیگر برنمی‌​گردد.

مالک باشگاه استقلال اهواز درباره تغییر زمین بازی این دیدار و انتقال مسابقه به ورزشگاه غدیر، عنوان‌ کرد: تا دور روز پیش از مسابقه هیچ مشکلی نبود و در بازی با سیاه‌​جامگان هم مشکل نور در ورزشگاه تختی وجود نداشت. تبلیغاتی هم که داشتیم برای برگزاری بازی​‌مان با استقلال تهران در ورزشگاه تختی بود ولی بعد به ما گفتند که سازمان لیگ اعلام کرده است که بازی باید در ورزشگاه غدیر برگزار شود.

وی ادامه‌داد: نور ورزشگاه تختی هیچ مشکلی نداشت و حتی نسبت به بازی با سیاه​‌جامگان نیز خیلی بهتر شده بود. من خودم با آقای کفاشیان هم صحبت کردم و از او خواستم که موضوع را پیگیری کند تا بازی در تختی برگزار شود. با فتاحی هم صحبت کردم ولی مصمم بود که بازی در غدیر انجام شود. آقای تاج هم در این زمینه با آقای علیپور صحبت کرده بود و با توجه به این‌که ما اعلام کرده بودیم اگر بازی در غدیر باشد، بازی نمی‌​کنیم علیپور هم با آقای بختیاری‌​زاده تماس گرفته بود و خواستار همکاری بود تا بازی برگزار شود و ما هم علی‌رغم میل باطنی​مان در غدیر بازی کردیم.

ملکی خاطرنشان‌کرد: آقای مرادی هم که ورزشگاه تختی را دید، گفت که در این‌جا اگر افراد کنار هم قرار بگیرند، سایه ایجاد می‌​شود و دنبال بهانه بودند. در حالی که به این صورت نبود و استاندار خوزستان به مدیرکل ورزش و جوانان استان دستور داده بود که مشکل نور برطرف شود و طی صحبتی هم که با آقای کیانی‌​زاده داشتم، او گفت که مشکلی نداریم. همه کاری انجام شد که بازی در تختی برگزار شود ولی به این صورت نشد و ما هم علت را نمی‌​دانیم.

وی در ادامه به مواردی که در روز بازی در VIP رخ داده بود، اشاره کرد و گفت: معاون فرماندار اهواز و چند نفر دیگر که در این مکان حضور داشتند و طرفدار استقلال تهران بودند‏، پس از به ثمر رسیدن گل استقلال تهران به شادمانی پرداختند و آقای کاظمی​‌نژاد، مشاور و سخنگوی باشگاه ما از این اقدام آن‌ها کمی ناراحت شد و به کسانی که شادمانی کردند گفت، این جا VIP است و من برای شما متاسف هستم. به هر حال همه شاهد این شادمانی و طرفداری بودند و این کارشان مورد نارضایتی قرار گرفت. آن‌ها حتی نظم VIP را هم برهم زدند. به نظرم این کار درست نبود و کسانی که به VIP می‌آیند باید شئونات آن را هم رعایت کنند.

مالک باشگاه استقلال اهواز در ادامه درباره استعفای ناطقی، قائم‌مقام باشگاه و علی طرفی، عضو هیات‌ مدیره باشگاه، توضیح داد: در این رابطه بیانیه‌​ای صادر کردم و باید بگویم که این آقایان زحمت کشیدند ولی متاسفانه روز جمعه متوجه شدم که آقای ناطقی مصاحبه‌​ای درباره وضعیت نور ورزشگاه تختی انجام داده بود که من طی تماسی که با او داشتم از او پرسیدم با ما هستی یا سازمان لیگ؟ و سپس هم او روز جمعه دیگر به باشگاه نیامد و من هم قصد عزل او را داشتم ولی بعد دیدم که خود آقای ناطقی استعفاء داده است. از زحمات آقای طرفی هم قدردانی می​‌کنم. او پیگیر کارها بود و با توجه به این‌که در هیات فوتبال هم سمت دارد، ظاهرا نمی‌​تواند عضو هیات مدیره باشگاه هم باشد. با استعفای آقایان ناطقی و طرفی هم موافقت شده است و کارون یعقوبی، قائم‌مقام جدید باشگاه است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این که گفته می‌​شود بازی​‌های آینده تیم استقلال اهواز مجددا در ورزشگاه تختی برگزار می‌​شوند، موضع باشگاه در این رابطه چیست؟ گفت: باید هم این گونه باشد. بازی با استقلال تهران هم باید در تختی برگزار می‌​شد، چرا که دسترسی مردم به این ورزشگاه بیشتر است و مردم ما با این ورزشگاه زندگی کرده​‌اند و آن را می‌​شناسند. به هر حال درباره علت این که بازی با استقلال تهران را به ورزشگاه غدیر منتقل کردند، نمی​‌توانم قضاوت کنم.

ملکی درباره علت عدم حضور مسلم ملکی، سرپرست تیم روی نیمکت در روز بازی با استقلال تهران، گفت: او در تهران دنبال کارهای اداری باشگاه بود و ان‌شاءالله برای بازی آینده روی نیمکت حضور دارد.

وی درباره این‌که برخی​ معتقدند که استقلال اهواز می‌​توانست سرپرست باتجربه‌​تری نسبت به مسلم ملکی ۲۲ ساله انتخاب کند، عنوان‌کرد: این صحبت منطقی است و من هم با مسلم، پسرم صحبت کردم و نظر خود او هم همین است که بهتر است سرپرست تیم فردی فوتبالی باشد و من هم در حال بررسی این موضوع هستم تا فردی فوتبالی را انتخاب کنم.

مالک باشگاه استقلال اهواز در پایان درباره علت غیبت محمد غلامی و سعید قزل در تمرینات تیم و این‌که گفته می‌​شود این دو بازیکن به دلیل عدم دریافت مطالبات خود در تمرینات حضور پیدا نکردند؟ گفت: ظاهرا این دو بازیکن مصدومیتی داشتند ولی با توجه به این‌که دو جلسه غیبت داشتند و کمی منظم نبودند، آقای بختیاری‌زاده با آن‌ها برخورد کرده بود. این دو بازیکن در حال حاضر در تمرینات هستند و برای بازی با ذوب‌آهن نیز همراه تیم هستند و مشکل پولی هم مطرح نبوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.