سرمربی تیم فوتسال میثاق گفت:‌ در صورتی که مسئولان در این هفته به قول و قرارهای خود عمل نکنند نمی‌توانیم کار خود را ادامه دهیم.

رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شکست میثاق مقابل دبیری و حواشی این بازی اظهار داشت: ما برای این بازی دو بازیکن خود را به علت سه کارته بودن در اختیار نداشتیم و سلطانی هم همراه ما نبود در واقع یک تیم را ما در اختیار نداشتیم با هشت بازیکن و دو گلر به تبریز رفته بودیم که از این جمع سه بازیکن جوان بودند که تاکنون در لیگ برتر بازی نکرده بودند.

وی ادامه داد: در دقایق ابتدایی بازی به علت حضور من روی نیمکت و همچنین اینکه بازیکنانم میهمان بودند تمرکزشان را از دست داده بودند اما پس از آن توانستند بازی پایاپایی را به نمایش بگذارند که در ثانیه‌های پایانی هم گل صحیحی به ثمر رساندند اما داور آن را مردود اعلام کرد.

سرمربی میثاق در خصوص این گل خاطرنشان کرد: من نزدیک به داور دوم بودم و پیش از اینکه توپ به گل تبدیل شود نه صدای سوت اسکوربورد و نه صدای سوت داور را شنیدم حتی در فیلم بازی هم کاملاً مشهود است که توپ پیش از اتمام بازی به گل تبدیل شده است. طبق قانون اگر توپ در مسیر دروازه باشد باید اجازه دهند که تکلیف توپ روشن شود که حتی برای ما این اتفاق هم پیش از سوت پایان بازی رخ داده بود.

لک تأکید کرد:‌ به علت اینکه نقض قانون شده است، ما خواستار این هستیم که نتیجه بازی بازگردد. شنیده‌ایم که عنایت گفته داور جریمه خواهد شد اما ما خواستار این هستیم نتیجه بازی تغییر کند به همین دلیل هم خلیلی اعتراضی به کمیته انضباطی کرده است چرا که با بازگشت یک امتیاز برای ما می‌توانیم تا رده سوم جدول صعود کنیم. فیلم بازی کاملاً مشهود است و امیدوارم مسئولان حق را به حقدار بدهند. اینگونه نباشد که بر اثر فشار تماشاگران و یا اعتراض حریف بخواهد اتفاق دیگری رخ بدهد.

سرمربی میثاق در مورد اینکه مشکلات این تیم حل شده است یا خیر، گفت: مسئولان قول داده‌اند که مشکلات در این هفته حل شود در غیر این صورت فکر می‌کنم دیگر نشود کاری انجام داد من به اندازه کافی از اعتبار خود استفاده کردم و فکر می‌کنم اگر این روند ادامه داشته باشد خود ما هم اذیت می‌شویم. امیدواریم که مسئولان دراین هفته به وعده‌هایی که داده‌اند عمل کنند تا مشکلات تیم برطرف شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.