ستاره جدید چلسی دلیل تصمیم تغییر به حضور در منچستریونایتد و پیوستن به قهرمان فصل لیگ‌برتر را وجود یک شخص خاص در استمفوردبریج دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پدرو رودریگس، بازیکن جدید چلسی، دلیل پیوستنش به قهرمان فصل قبل لیگ‌برتر انگلیس و رد پیشنهاد منچستریونایتد را وجود شخص ژوزه مورینیو در استمفوردبریج دانست.

این بازیکن ۲۸ ساله که در ۷ فصل حضور در بارسلونا ۲۰ جام به دست آورد، پس از قطعی شدن انتقال ۳۰ میلیون یورویی گفت: دلیل اصلی حضورم در چلسی، مورینیوست. او چند بار با من تماس گرفت و گفت برای قدرتمندترشدن تیم به حضورم نیاز دارد.آقای خاص در هر جایی بوده، جام برده و امیدوارم تحت نظرش، موفقیت‌های بیشتری به دست بیاورم.با دوست نزدیکم، سسک فابرگاس درباره جلسی صحبت کردم. همان جا اطمینان یافتم چلسی شبیه خانه‌ام خواهد بود.راحت بودن در لندن هم یکی دیگر از دلایل انتقال من به چلسی بود.

پدرو درباره بازیکنان چلسی گفت: فابرگاس در نقش جواهر درخشان تیم خیلی خوب رابط بین بازیکنان تهاجمی تیم می‌شود.ما خیلی خوب همدیگر را می‌شناسیم و در زمین بسیارعالی یکدیگر را پیدا می‌کنیم. بی‌تاب حضور مجدد کنار سسک هستم. از طرفی قبلا در تیم‌ملی اسپانیا با دیگو کاستا و سزار آزپلیکوئتا بازی کرده‌ام  و به همین دلیل در چلسی احساس خوب و راحتی دارم. همان‌طور که در بارسلونا با تمام وجود برای بردن و قهرمانی تلاش کردم، اینجا هم هدف مشابه‌ای را دنبال می‌کنم. همگی در چلسی هستیم تا باشگاه را به موفقیت برسانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.