کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس فدارسیون بین المللی فوتبال( فیفا) فاش کرد که پلاتینی قبل از انتخابات ریاست فیفا او را به زندانی شدن در صورت عدم کناره‌گیری تهدید کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه فولکس کرانت هلند، سپ بلاتر که به خاطر فشارهای زیاد مجبور شده از سمت خود کناره گیری کند سخنان جنجالی را درباره میشل پلاتینی رئیس اتحادیه فوتبال اروپا بر زبان آورد.

بلاتر در گفت‌وگویی که با این روزنامه هلندی داشت، گفت: در مراسم شامی که با پلاتینی داشتم رئیس اتحادیه فوتبال اروپا در کنار برادرم نشست و به او گفت که به من بگوید یا از انتخابات ریاست فیفا کناره بکشم یا اینکه زندانی می‌شوم. این سخنان قبل از انتخابات بین بردارم و پلاتینی رد و بدل شده بود اما او بعد از انتخابات این موضوع را به من گفت.

او ادامه داد: شما می‌دانید رابطه بین من و پلاتینی بسیار خوب بود و همچون پدر و پسر با هم مهربان بودیم. پلاتینی چهار سال در فیفا در کنار من کار کرد. او در سال ۲۰۰۷ با حمایت کامل من رئیس اتحادیه فوتبال اروپا شد. پلاتینی تغییر کرده است. نمی‌دانم که چرا او دشمن من شده است. باید از او در درباره تغییر رفتارش سوال پرسید. واقعا نمی دانم چه در سرش می گذرد.

پلاتینی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست فیفاست و بیشترین شانس را برای جانشینی سپ بلاتر دارد. پلاتینی فرانسوی هنوز هیچ واکنشی به این سخنان بلاتر نداشته اما یکی از نزدیکان او تاکید کرد که رئیس اتحادیه فوتبال اروپا هیچ اهمیتی به این سخنان بی‌اساس نمی‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.