تمرین تیم فوتبال استقلال تهران یک روز پس از شکست غیرمنتظره برابر ذوب آهن اصفهان در سکوت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال پس از شکست ۲ بر صفر مقابل ذوب آهن از ساعت ۱۸ و ۳۰ امروز شنبه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی و تنها با حضور ۱۰ تماشاگر برگزار شد. حواشی این تمرین به شرح زیر است:

* باخت مقابل ذوب‌آهن آن در ورزشگاه آزادی باعث شد که هواداران تمایلی به تمرین استقلال نشان ندهند و این تمرین در سکوت برگزار گردید.

* از ابتدای تمرین مامور حراست ورزشگاه از حضور خبرنگاران و عکاسان برای تهیه گزارش و گرفتن عکس جلوگیری کرد و او عنوان کرد که مسئولان استقلال این موضوع را درخواست کردند اما فرزاد مجیدی پس از صحبت با پورحیدری سرپرست تیم اعلام کرد که حضور عکاسان و خبرنگاران مشکلی ندارد و می‌توانند در کنار زمین به کار خود بپردازد.

* قبل از شروع تمرین، مظلومی به همراه سایر اعضای کادر فنی دقایقی در خصوص اتفاقات بازی روز گذشته با یکدیگر صحبت کردند.

* سجاد شهباززاده پس از ۳۰ دقیقه تمرین زودتر از سایر بازیکنان ورزشگاه را ترک کرد.

* میلاد فخرالدینی که همچنان به دلیل مصدومیت اجازه بازی ندارد امروز به همراه مربی بدنساز تیم تمرینات ویژه‌ای را جهت آماده‌سازی بدنش انجام داد.

* تنها غایب امروز آبی‌پوشان کرار جاسم بود که به دلیل مصدومیت روز گذشته در تمرین حضور نداشت.

* هنگام تمرین، مظلومی و مجید صالح حدود ۱۵ دقیقه با یکدیگر در خصوص شرایط تیم صحبت کردند.

* استقلالی‌ها با نظر کادر فنی فردا را استراحت خواهند کرد و از روز دوشنبه تمرینات‌شان را برای دیدار مقابل استقلال اهواز انجام خواهند داد.

* در ابتدای تمرین بازیکنان با دست زدن کار خود را آغاز کردند و پس از ۱۵ دقیقه دویدن، بازیکنانی که روز گذشته مقابل ذوب‌آهن به طور کامل به میدان رفته بودند جدا از سایر بازیکنان تمرین کرده و زودتر از آنها محل تمرین را ترک کردند اما سایر بازیکنان زیر نظر کادر فنی و در غالب دو تیم سبز و صورتی یک فوتبال را در نیمی از زمین انجام دادند.

* پرویز مظلومی به همراه مجید صالح دقایقی با پرو پجیچ مهم جدید آبی‌پوشان در خصوص وضعیت جسمانی وی و شرایط بازی صحبت کردند.

* تمرین آبی پوشان در ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه به پایان رسید واین تیم پس از یک روز تعطیلی از روز دوشنبه تمریناتش را ادامه خواهد داد.

* تیم فوتبال استقلال تهران عصر روز جمعه و از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه از هفته چهارم لیگ پانزدهم در ورزشگاه تختی اهواز مهمان استقلال اهواز خواهد بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )