سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندن اعلام کرد که تیمش در تابستان امسال اقدام به جذب بازیکن دیگری نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از دو تلاش نافرجام چلسی برای خرید جان استونز، مدافع انگلیسی اورتون، به نظر می‌رسد که ژوزه مورینیو دیگر از جذب این بازیکن ۲۱ ساله منصرف شده است، چون نمی‌خواهد که پس از آغاز فصل جدید لیگ برتر مهره‌ای جدید را به تیمش اضافه کند.

مورینیو که استونز را به عنوان جانشینی برای جان تری پا به سن گذاشته در نظر گرفته بود، در گفت‌و‌گو با تاک‌اسپورت اظهار داشت: من همان چیزی را که هر فصل می‌گویم، تکرار می‌کنم. بازار نقل‌و‌انتقالات برای ما تمام شده است. من دوست ندارم بعد از آغاز فصل در بازار نقل‌و‌انتقالات فعالیتی صورت بگیرد. می‌دانم که بازار همچنان باز است و تیمم می‌تواند بازیکن بخرد یا بفروشد، اما از این وضعیت که تیم‌ها حتی پس از شروع فصل می‌توانند بازیکن بخرند، خوشم نمی‌آید.

مورینیو ادامه داد: به عنوان یک مربی فوتبال، من اکنون فقط به بازیکنانی که دارم، فکر می‌کنم و دیگر به پنجره نقل‌و‌انتقالات فکر نخواهم کرد.

علاوه بر استونز، بابا رحمان، مدافع تیم آگزبورگ نیز در فهرست بازیکنانی قرار دارد که گفته می‌شود چلسی به جذب آنها تمایل دارد. دفاع چپ آگزبورگ کسی است که آبی‌های لندن برای پر کردن جای خالی فلیپه لوئیس، بازیکنی که به تازگی به اتلتیکومادرید برگشته است، در نظر گرفته‌اند. مورینیو اما می‌گوید که او چنین برنامه‌ای ندارد.

آقای خاص تأکید کرد: هر اتفاقی بیفتد، افتاده است، اما من نمی‌خواهم حتی یک دقیقه دیگر از وقتم را به فکر کردن درباره پنجره نقل‌و‌انتقالات هدر دهم، چون قصد دارم بازیکنانم را به بهترین شکل برای شروع فصل آماده کنم. یکسری قوانین وجود دارند که من باید خودم را با آنها وفق دهم، اما در موردشان فکر نمی‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.