سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید همچنان بر سر حرفش درباره مدعی بودن نارنجی‌پوشان در این فصل پابرجاست.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر راه‌آهن اظهار کرد: ابتدا روز خبرنگار را به همه اهالی رسانه تبریک می‌گویم. باید بگویم وارد تورنمنتی شده‌ایم که ۳۰ بازی در آن باید انجام دهیم و به راحتی نمی‌توانیم با یک بازی از تیم‌ها تحلیل فنی داشته باشیم. بر اساس یک ضرب‌المثل چینی که می‌گوید که اگر می‌خواهی به قله برسی، اول باید تخته سنگ‌ها را کنار بزنی ما معتقدیم که بازی به بازی بهتر می‌شویم. بنابراین تیم ما نشان می‌دهد که می‌توانیم یک تیم مدعی باشیم.

وی افزود: در بازی قبل یک بازی خوب را انجام دهیم. مطمئنم که در بازی دوم می‌توانیم سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره شناختش از راه‌آهن گفت: در بازی‌ای که از آنها مقابل فولاد دیدم تغییری در مدل بازی این تیم نسبت به گذشته ندیدم. به خاطر اینکه آنها فرصت کار نداشتند.

او در پاسخ به این سوال که آیا جواد نکونام برای حضور در میدان آماده است، گفت:‌ بله جواد آماده بازی کردن است.

جلالی درباره این که قبول دارد سن تیمش کمی بالاتر رفته است نیز گفت: درباره این که تیم سایپا پیر است، خیلی صحبت می‌شود. باید بگویم همیشه در مقابل یک پدیده باید آسیب‌شناسی کنیم. این که آن پدیده را به آمار دربیاورید کار ساده‌ای است اما چرایی آن پدیده خیلی مهم است. رسانه‌ها باید دنبال این موضوع باشند. چرایی این قضیه را باید پیدا کنیم. گاهی باید این موضوعات را کاوش کنیم که ببینیم چرا در ۱۰ سال اخیر تیم‌هایی که از ایران به لیگ قهرمانان آسیا رفته‌اند به راحتی اوت شده‌اند یا می‌گوییم این تیم جوان بوده و حالا پیر شده و محکومش می‌کنیم. باید آسیب شناسی کنیم، آدم خوب چرا بد شده است.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم سر حرف‌تان هستید که تیم‌تان در این لیگ مدعی است، گفت: قطعا همین طور است. شما در آینده این را خواهید دید ما تیم خوبی هستیم و بازی به بازی بهتر می‌شویم. بازیکنانی مثل رضا نوروزی، غلامرضا رضایی و جواد نکونام اگر در شرایط بدنی بهتری قرار بگیرند مطمئنا وضعیت تیم ما بهتر خواهد شد. ما مقداری در بخش حمله مشکل داریم که اگر به آمادگی بهتری برسیم شما خواهید دید که ما تیم بزرگی خواهیم شد.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا قول قهرمانی داده‌اید گفت: من آن چیزی که فقط مقابل دوربین صحبت میکنم را قبول دارم زیرا در طول هفته با رسانه‌های زیادی صحبت می‌کنم اما برخی طوری صحبت‌هایم را منتشر می‌کنند که با آن چیزی که گفته‌ام، واقعا فرق دارد. البته باید بگویم همه رسانه‌ها هم مثل هم نیستند و رسانه‌هایی هم هستند که واقعا امانت‌داری می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.