مهاجم تیم فوتبال اتلتیکو مادرید از شماره ۹ جادویی‌اش حرف زد و این که می خواهد با مردان سیمونه موفقیت‌های بیشتری کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرناندو تورس در کنفرانس مطبوعاتی در چین، گفت: یکی از موفقیت‌هایی که تاکنون کسب نکرده لالیگا بوده است. او گفت تاکنون هیچ یک از عناوین قهرمانی لالیگا را به دست نیاورده و این فصل برای او فصلی خاص است تا بتواند با دیگو سیمونه و یارانش این موفقیت را به دست بیاورد.

وی گفت: عناوین زیادی هست که باید کسب کنم. برای مثال ، تا حالا عنوان لیگ را نبرده‌ام. و فکر می کنم حالا با اتلتیکو می‌توانم این کار را بکنم. همیشه باید اشتیاق چیزی را داشته باشی تا بتوانی آن را به دست بیاوری و من هم در انتظار بردن این عنوان‌ها هستم. و همه زندگی و چیزهایی را که دارم برای رسیدن به این آرزو می‌گذارم.

در این دیدار مطبوعاتی که پیش از برگزاری دیدار دوستانه تیمش در برابر SIPGشانگهای انجام شد این فوروارد توضیح داد که بازگشت به آتلتیکو هدف او برای کامل کردن یک چرخه را محقق کرد و او آرزو دارد سال‌های بیشتری را در این باشگاه مادریدی سپری کند. او گفت: حالا به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

تورس افزود: امیدوارم به پیروزی برسم. حس خوبی دارم و مشتاق بازی در سطح بالا هستم. هنوز هم سال‌های خوبی در برابرم هست و می‌خواهم از آنها لذت ببرم. و می‌خواهم از هواداران هم بخواهم با من از این چیزها لذت ببرند. چه این فصل چه فصل‌های بعد به بردن جام‌ها و عنوان‌های قهرمانی فکر می کنم.

تورس از این که می‌تواند پیراهن شماره ۹ را که اولین سالی که برای آتلتیکو بازی کرده بود می پوشید، دوباره به تن می‌کند ابراز خوشحالی کرد. در ماه ژانویه ماریو ماندزوکیک این لباس را به تن داشت و به این معنی بود که تورس باید تا پایان فصل لباس ۱۹ را به تن کند.

فرناندو تورس ۳۱ ساله ملقب به ال‌نینو، اسپانیایی است و از بچگی فوتبال را با اتلتیکو شروع کرد و بعد به فوتبال جزیره پیوست. او از بازیکنان تیم ملی اسپانیا است. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.