هافبک یوونتوس از رقیب اصلی یوونتوس در فصل پیش‌روی رقابت‌های سری A ایتالیا گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کلودیو مارکیزیو در گفت‌و‌گو با روزنامه ایتالیایی «لا اِستامپا» چاپ تورین گفت: اگر قرار باشد حدس بزنم که حریف اصلی یووه در این فصل سری A چه تیمی خواهد بود، من میلان را انتخاب می‌کنم و آنهم به خاطر تاریخچه و شخصیت فعلی این تیم است. در کنار این با توجه به اینکه روسونری چندین سال است که فاتح اسکودتو نشده، برای تصاحب این عنوان تلاش خواهد کرد.

میلان که فصل گذشته با فیلیپو اینزاگی به مقامی بهتر از دهمی نرسید، امید دارد که با سینیشا میهایلوویچ به روزهای خوش خود بازگردد. آنها با به خدمت گرفتن بازیکنانی نظیر کارلوس باکا، لوئیز آدریانو و آندره‌آ برتولاچی در این فصل می‌توانند یک مدعی باشند.

هافبک بیانکونری تصریح کرد: طبیعی است که به یوونتوس برچسب شانس اول قهرمانی در فصل پیش رو را بزنند، چون در چهار سال اخیر فاتح سری A ایتالیا بوده است. با این حال ما تیمی نیستیم که این حرف‌ها را جدی بگیریم. می‌دانیم که فصل دشواری پیش‌روی‌ خود داریم، درست همانند فصل گذشته.

وی همچنین با تمجید از بازیکنانی که در این تابستان از بانوی پیر جدا شدند، اظهار داشت: پیرلو، ویدال و توس بازیکنان کلیدی در یوونتوس بودند، اما این طبیعی است که پس از چند سال تغییراتی در تیم به وجود بیاید. باید به تیم جان تازه‌ای تزریق می‌شد.

مارکیزیو در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال این باعث می‌شود تا مسئولیت بازیکنان دیگر از جمله خودم بیشتر شود. تیم هسته اصلی خود را حفظ کرده و چند بازیکن سطح بالا هم به ترکیب تیم اضافه شده‌‌اند.

تیم فوتبال یوونتوس فصل گذشته با سرمربیگری ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی پیشین میلان چهارمین قهرمانی متوالی‌اش را در رقابت‌های سری A به دست آورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.