دروازه​بان تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: با تمام توان و برای کسب نتیجه به مصاف سیاه‌جامگان می‌رویم.

پرویز کریمی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، درباره دیدار گذشته تیمش مقابل صبای قم اظهار کرد: در بازی با صبا نتیجه خوبی را به دست آوردیم. در زمان کوتاهی که تیم بسته شد، طبیعتا تیم از نظر شرایط فنی به درجه ایده​آل خود نرسید. ما هم بدون هیچ آمادگی بدنی و تاکتیکی با حریف​مان بازی کردیم و خدا را شکر می​کنم که توانستیم یک امتیاز را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: درباره صحبت​هایی مبنی بر دفاعی بازی کردن ما هم باید بگویم تاکتیک​های فوتبالی طبیعتا در هر بازی متفاوت هستند و باید دید تیم روبروی شما چه تیمی است و سبک بازی​اش چگونه است. شما هم شرایط بازی​تان را برای آن بازی آماده می​کنید. با توجه به این که تیم ما هم در شرایط ایده​آلی قرار نداشت، باید به این صورت بازی می​کردیم. البته چندان دفاعی هم بازی نکردیم و نتیجه خوب و ایده​آلی را کسب کردیم.

دروازه​بان استقلال اهواز درباره عملکرد خوبش در این بازی، گفت: این وظیفه هر گلری است که از دروازه تیمش محافظت کند و من هم همین کار را انجام دادم. ابتدا امیدوارم شرایط تیم​مان بهتر شود و در ادامه با آماده شدن تیم‌مان، آمادگی من بهتر از گذشته خواهد شد. اگر تیم​مان به شرایط خوبی برسد، عملکرد من هم بیشتر به چشم خواهد آمد و در زمین بهتر می​توانم کار کنم. امیدوارم شرایط به گونه​ای پیش برود که هم به تیم‌مان کمک کنم و هم روند پیشرفتم را ادامه دهم.

وی درباره دیدار آینده تیم استقلال اهواز مقابل سیاه​جامگان بیان کرد: دیدار با سیاه​جامگان هم حساسیت‌های خودش را دارد ولی آن‌چه در این بازی مهم است، این است که تماشاگران صبر و حوصله داشته باشند و این جو به تیم هم تزریق شود. ما هنوز به شرایط ایده​آل​مان نرسیده‌ایم که بتوانیم قدرت خودمان را روی حریف اعمال کنیم. باید آهسته و پیوسته پیش برویم. در این بازی هم با تمام توان برای کسب نتیجه می​رویم و امیدوارم به همین صورت هم شود.

کریمی در پایان گفت: ان​شاءالله که تماشاگران بیایند و ورزشگاه را پر کنند و بعد از یک زمان طولانی که استقلال اهواز حضور در لیگ برتر را می​بیند، از آن حمایت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.