سرمربی نراتزوری از برنامه‌های جدید خود برای فرصت باقیمانده تا پایان بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی فوتبال اروپا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی معتقد است که فلیپه ملو، هافبک دفاعی برزیلی تیم فوتبال گالاتاسرای می‌تواند کمک بسیاری برای ثبات بخشیدن به فاز دفاعی بازی تیم او باشد، هرچند متقاعد کردن تیم ترکیه‌ای برای فروش بازیکن پیشین یوونتوس کار سختی است.

مانچینی در گفت‌و‌گو با سایت ‌تی‌‌آر‌تی اسپور ترکیه، اظهار داشت: ملو می‌تواند قابلیت‌های متفاوتی به بازی اینتر بدهد، اما در حال حاضر او بازیکنی است که با گالاتاسرای قرارداد دارد و ما باید منتظر باشیم و ببینیم آینده‌اش چه می‌شود.

در میان شاگردان تحت هدایت مانچو، آینده بازیکنانی مانند گری مدل و ناگاتومو نامشخص است و شایعاتی درباره مقاصد بعدی‌شان شنیده می‌شود. مانچینی با تأکید بر اینکه بازیکن شیلیایی در نراتزوری می‌ماند، گفت که مدافع ژاپنی تیمش احتمالاً جوزپه مه‌آتزا را ترک خواهد کرد.

مانچینی افزود: ما قصد فروش مدل را نداریم. البته مجبوریم تعدادی از بازیکنان‌مان را بفروشیم، چون در ترکیب تیم‌‌مان تنها ۲۵ نفر اجازه حضور دارند. با این حال مدل کسی نیست که باید از ما جدا شود. در مورد یوتو ناگاتومو اما وضعیت فرق می‌کند و ممکن است او را بفروشیم.

نراتزوری در این فصل بازیکنانی همچون جفری کندوگبیا را از موناکو و استوان یووتیچ را از منچسترسیتی به خدمت گرفته است، اما همچنان شایعاتی درباره فعالیت‌های بعدی این تیم در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی شنیده می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.