تیم ناگویا ژاپن مدافع عنوان قهرمانی با کسب تساوی در برابر امجک قرقیزستان به عنوان تیم دوم گروه صعود کرد و در صورت صدرنشینی تاسیسات در گروه یک در مرحله بعد فینال زودهنگام این مسابقات رقم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در چارچوب مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۵ و در سومین مسابقه روز سوم تیم‌های ناگویای ژاپن و ام اف سی امجک قرقیزستان از ساعت ۱۷ در سالن ۲۵ آبان اصفهان در برابر هم قرار گرفتند.

در این دیدار نمایندگان ژاپن و قزاقستان در حالی مقابل هم قرار گرفتند که هر ۲ تیم صعود خود را به مرحله دوم مسابقات قطعی کرده بودند و رقابت آن‌ها تنها برای صدرنشینی در گروه بود.

این بازی با برتری امجک قرقیزستان آغاز شد و با گل دقیقه ۵ امرکوف از حریف پیش افتادند اما دقایقی بعد گلزنی ژاپنی‌ها نتیجه را به تساوی کشاند و در ادامه هم این نتیجه تا پایان نیمه نخست پابرجا ماند.

اما در نیمه دوم این ژاپنی‌ها بودند که ابتدا به گل رسیدند و موریکا در دقیقه ۲۶ گل دوم تیمش را وارد دروازه امجک کرد اما در دقایق پایانی با خطای بازیکن ناگویا در محوطه جریمه و اعلام پنالتی برای امجک، ضربه غفور، بازی را به تساوی کشاند تا قرقیزستان با کسب این نتیجه و به لطف تفاضل گل بهتر صدر جدول گروه را از آن خود کند.

با رقم خوردن این نتایج ناگویا مدافع عنوان قهرمانی در جایگاه دوم گروه قرار گرفت و در صورت صدرنشینی تاسیسات دریایی ایران در گروه یک در مرحله بعد فینال زودهنگام این مسابقات رقم می‌خورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.