سرمربی تیم فوتسال الریان قطر درباره بازی ‌سپهر محمدی گفت: سپهر با وجود مصدومیت کتف تلاش بسیار داشت، با قلبش برای ما بازی کرد و در موفقیت ما سهم بزرگی داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، انریک مارتینز در کنفرانس خبری پس از پیروزی تیمش مقابل چونبوری تایلند، اظهار داشت:  مرحله سختی بود و خوشحالم که توانستیم با عملکرد خوب به مرحله حذفی صعود کنیم.

وی درباره پیروزی مقابل چونبوری تایلند افزود: در نیمه دوم از حریف پیش افتادیم و با وجود اینکه حفظ نتیجه کار بسیار سختی است با دفاع خوب با زیکنان موفق به کنترل بازی و حفظ نتیجه شدیم.

سرمربی تیم فوتسال الریان قطر با اشاره به نحوه صعود تیم‌های با شرایط برابر از گروه‌های چهارگانه مسابقات گفت: مرحله گذر از شمارش کارت‌ها هم خیلی سخت بود که خوشبختانه توانستیم در این مسئله پیروز شویم.

وی درباره بازی خوب سپهر محمدی سنگربان ایرانی تیمش بیان کرد: سپهر با وجود مصدومیت کتف تلاش بسیار داشت، با قلبش برای ما بازی کرد و در موفقیت ما سهم بزرگی داشت.

انریک مارتینز درباره ادامه مسابقات تصریح کرد: در این مرحله همه چی دست خود ما بود و با بازی رودرویی که مقابل چونبوری انجام دادیم، موفق شدیم و در مرحله بعد هم باید با آنالیز حریف و کار کردن روی تاکتیک تیمی برای پیروزی تلاش کنیم.

وی درباره خستگی بازیکنان تیمش خاطرنشان کرد: ما در حقیقت ۵ بازیکن فیکس بیشتر نداشتیم که بتوانند، واقعاً در ترکیب اصلی به ما کمک کنند و به طور قطع بازی کردن در این شرایط بسیار سخت است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.