تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که سوشا مکانی دروازه‌بان مصدوم این تیم دقایقی در تمرینات اختصاصی گلرها شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی برابر پدیده مشهد در هفته اول لیگ برتر در شرایطی برگزار شد که سرخپوشان در این تمرین به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی پرداختند.

حاشیه‌های این تمرین را در زیر می‌خوانید:

*برانکو ایوانکویچ و آندره پانادیچ حدود یک ساعت پیش از شروع تمرین به زمین آمدند و در خصوص تمرین امروز با یکدیگر صحبت‌هایی کردند و موانع لازم را در زمین چیدند.

* سرخپوشان ساعت ۱۸ وارد زمین شدند و پس از صحبت‌های برانکو ایوانکویچ به انجام حرکات بدنسازی زیر نظر تی‌هومیر پرداختند.

* حدود ۱۰۰ هوادار از نزدیک این جلسه تمرینی را تماشا کردند و بازیکنان این تیم را مورد تشویق قرار دادند. آنها همچنین از حمله کاربران اینترنتی به صفحه مجازی محسن بنگر ناراحت بودند و به شدت این مدافع را مورد تشویق های خود قرار دادند.

* سوشا مکانی دقایقی به صورت اختصاصی به دویدن دور زمین پرداخت و سپس برای دقایقی تمریناتی را همراه سایر دروازه‌بان‌ها انجام داد. او دوباره پس از چند دقیقه زیر نظر ایگور پانادیچ تمرینات اختصاصی را انجام داد. مکانی در پایان تمرین هم به سالن رفت تا وزنه بزند.

* مرتضی قدیمی‌پور و ایمان صادقی از ابتدا زیر نظر مربی دروازه‌بان‌های خود تمرینات اختصاصی‌شان را پیگیری کردند و سپس به تمرینات گروهی ملحق شدند.

* پاسکاری‌های کوتاه و بلند و تحت فشار از دیگر برنامه های کادر فنی برای این جلسه تمرینی بود. سرخپوشان سپس به فوتبال درون تیمی در دو گروه مشغول شد.

* در صحنه‌ای از تمرین محسن بنگر درون دروازه ایستاد تا بازیکنان به او ضربه بزنند. نکته جالب این بود که وی بدون آنکه شیرجه بزند یکی، دو توپ را مهار کرد.

* عملکرد مایکل اومانا و بنگستون امروز سوژه اصلی حاضران در مجموعه بود. مایکل اومانا در این تمرین عملکرد نسبتا خوبی را از خود به نمایش گذاشت و در اکثر نبردها موفق نشان داد. بنگستون هم در فوتبال درون تیمی موفق شد که یک گل را به ثمر برساند.

* بازیکنان پس از فوتبال به انجام حرکات کششی و سردن کردن بازیکنان پرداختند و این تمرین ساعت ۱۹:۴۵ خاتمه یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.