سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: یکی از مهم‌تر‌ین دغدغه‌ تیم جوانان کمبود بازی‌های تدارکاتی بود که با حمایت فدراسیون و کمیته جوانان قرار است با دو کشور عربی بازی داشته باشیم .

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیر حسین پیروانی در خصوص آخرین وضعیت اردوی این تیم در بیرجند گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی در شهر بیرجند برگزار کرده و بازیکنان از آمادگی بالایی برخوردار هستند. دو بازی تدارکاتی انجام داده‌ایم که حاصل آن یک برد و یک تساوی بود. تنها مشکلمان در بیرجند عدم کیفیت مطلوب زمین بازی بود که این مشکل متاسفانه در اکثر شهرهای ایران وجود دارد. اردوی تدارکاتی بعدازظهر امروز (یکشنبه) به پایان می‌رسد و  بازیکنان پس از بازگشت به تهران به مدت ۱۰ روز در اختیار باشگاه‌هایشان قرار می‌گیرند.

سرمربی تیم جوانان در پایان از برگزاری ۴ دیدار تدارکاتی با سوریه و عراق خبر داد و اظهار داشت: اردوی خود را در این مدت در مشهد برگزار خواهیم کرد و در مقابل تیم‌های سوریه و عراق چهار بازی تدارکاتی انجام می‌دهیم. یکی ازمهم‌تر‌ین دغدغه‌ تیم جوانان کمبود بازی‌های تدارکاتی بود که با حمایت فدراسیون و کمیته جوانان قرار است تا با دو کشور عربی بازی داشته باشیم چون درگروه ایران کویت و اردن حضور دارند. بدون شک بازی با تیم‌های عراق و سوریه که نوع بازیشان بسیار به هم نزدیک است به روند رو به رشد و عملکرد مطلوب بازیکنان کمک می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.