رئیس هیات فوتبال گیلان در واکنش به اظهارات سرمربی ذوب آهن گفت: ما قبل از بازی داور را به ورزشگاه بردیم تا اندازه چمن را بررسی کند و مشکلی نباشد. ضمن اینکه کیفیت چمن را داور تشخیص می‌دهد نه گل‌محمدی!

قربانعلی الماس‌خاله در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به اظهارات یحیی گل‌محمدی که مدعی شد مسئولان تیم ملوان عمدا چمن ورزشگاه انزلی را کوتاه نکردند، اظهار کرد: همین حالا هم چمن ورزشگاه دست نخورده باقی مانده و بیایید آن را ببینید که اگر اندازه چمن از استاندارد لازم بلندتر بود، ما حرف وی را می پذیریم. در ضمن این را بگویم که اندازه چمن ورزشگاه را داور تشخیص می دهد، نه یحیی گل‌محمدی.

وی افزود: در جلسه روز قبل بازی آقای شجاعی مدیر تیم ذوب آهن این موضوع را مطرح کرد که گل‌محمدی نسبت به اندازه چمن ورزشگاه گله مند است و بهتر است آن را کوتاه کنیم که ما هم عنوان کردیم باید داور این موضوع را تشخیص بدهد. پیش از ظهر روز بازی نیز داور را به ورزشگاه بردیم تا چمن را مورد ارزیابی قرار دهد ولی داور ایرادی به اندازه چمن نگرفت و گفت مشکلی برای برگزاری بازی وجود ندارد.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان در پاسخ به این سوال که آیا فرصت کافی برای کوتاه کردن چمن زمین بازی وجود داشت؟، عنوان کرد: بله، هیچ مشکلی بابت آن نداشتیم و حتی اگر ظهر روز بازی داور به کیفیت چمن ایراد می گرفت، ما ۵ ساعت فرصت داشتیم چمن را کوتاه کنیم که وقت زیادی برای این کار بود. با این حال ما از قبل چمن را کوتاه کرده بودیم و همه چیز در شرایط خوبی قرار داشت.

الماس‌خاله در خصوص اینکه یحیی گل‌محمدی گفته است در انزلی قبلا زمین را به آب می بستند و حالا چمن را بلند نگاه می دارند تا حریفان روی زمین خوب کار نکنند، تصریح کرد: ما آقای گل‌محمدی را دوست داریم. او مربی جوان و بااخلاقی است که در اوایل راه خود قرار دارد. حتی آن روز تیم ذوب‌آهن نیز آماده‌تر از ملوان بود و بهتر هم بازی کرد، اما نتیجه نگرفت. بنابراین بهتر است آقای گل‌محمدی این موضوع را بپذیرد و دنبال مسائل حاشیه‌ای نرود.

وی درباره وضعیت مالکیت باشگاه ملوان خاطرنشان کرد: آقای دنیامالی هم رئیس هیات مدیره باشگاه بوده و هم بالای سر تیم قرار دارد که محمود پیشگاه‌هادیان را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کرده است تا به وقت مناسب مالکیت باشگاه مشخص شود. فعلا کارها پیش می روند و امیدوارم در آینده نزدیک تصمیم‌گیری خوبی در خصوص مالکیت باشگاه انجام گیرد.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان درباره اینکه گفته می شود وی از داریوش بهشتی حمایت می کرد، توضیح داد: ما دنبال مالکی هستیم که صداقت داشته باشد و اگر اینطور باشد دست او را هم می بوسیم، نه اینکه وعده بدهد و هیچ هزینه ای نکند. آقای بهشتی وعده ۱۰ میلیارد تومان هزینه را داده بود ولی خیلی زود عنوان کرد من ۲۰ میلیون تومان برای این باشگاه هزینه کرده ام که واقعا خنده‌دار است. من ایشان را از نزدیک ندیدم و باید بگویم همه مسئولان اداره ورزش، مسئولان شهری و مردم در کنار تیم ملوان هستند که این موضوع کار هیات استان را راحت‌تر می کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.