تبریز – سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به تجربه بالای تونی اولیویرا گفت: تونی نصف سن من تجربه دارد و این تجربه کمک کرده که خریدهای بسیار خوبی در این فصل داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان شامگاه جمعه بعد از تساوی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در نشست خبری با خبرنگاران در تبریز گفت: بازی خوب و سنگینی را برگزار کردیم که می توانستیم پیروز میدان باشیم.

وی با بیان اینکه این بازی سطح بسیار بالایی داشت، ادامه داد: ما خودمان را برای این بازی و رویارویی با بازیکنان خوب تراکتورسازی و همچنین هواداران پرشورشان آمده کرده بودیم و اگر موقعیت هایمان گل می شد امروز با دستی پر تبریز را ترک می کردیم.

منصوریان با تاکید بر اینکه امروز دو و یا سه موقعیت بسیار خوب گلزنی داشتیم، افزود: همچنین خطایی که در نیمه اول روی مطهری شد برای من شبهه به وجود آورد و فکر کنم آن موقعیت پنالتی بود.

وی با اشاره به اینکه هوای امروز روی کیفیت بازی تاثیر منفی گذاشت، گفت: باید شدیدی در ورزشگاه می وزید و کار را برای هر دو تیم سخت کرده بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در ادامه با اشاره به اینکه خریدهای تراکتورسازی بازیکنان نخبه و خیلی خوب هستند، گفت: ما در بهترین زمان ممکن لیگ و در هفته اول با تراکتورسازی مصاف کردیم.

وی درباره اینکه به نظر می رسید نفت از یک امتیاز راضی است، اظهار داشت: ما بازی دور از خانه داشتیم و همچنین اولین هفته از لیگ برتر بود پس نمی خواستیم شروع لیگ را با شکست آغاز کنیم البته اگر توپ هایمان گل می شد می توانستیم برنده بازی هم باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.