بازیکن گسترش فولاد گفت: امسال به گسترش آمدم تا در یک شرایط آرام فوتبالم را ادامه دهم، نمی‌خواهم با کسی کلنجار بروم یا حاشیه درست کنم.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار گسترش فولاد مقابل سایپا گفت: سایپا از معدود تیم‌های آماده لیگ است که در این دیدار آمادگی خود را به خوبی به رخ می‌کشید. ما نیز تمرینات خوبی انجام دادیم و در این دیدار هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند. این دیدار در زمین حریف برگزار شد و کسب یک امتیاز هم برای ما بسیار خوب بود. این موضوع را به بچه‌ها و کادر فنی تیم تبریک می‌گویم و امیدوارم از این پس دیدارهایمان با کسب سه امتیاز همراه باشد.

وی در مورد اینکه جلالی گفته بود بدموقعی برق ورزشگاه قطع شد چرا که سایپا می‌توانست در زمان‌های پایانی مسابقه گلزنی کند، افزود: ۵ دقیقه مانده بود به پایان بازی که این اتفاق افتاد و پس از آن هم هیچ فرصت گلزنی ایجاد نشد، هر چند به نظر جلالی احترام می‌گذارم و شاید اگر برق ورزشگاه در نیمه اول رفته بود صحبت او درست بود، اما پس از آمدن برق دیگر هیچ فرصتی روی دروازه‌ها ایجاد نشد.

کیانی با بیان اینکه داور در مسابقه شب گذشته یک پنالتی صددرصد برای گسترش فولاد نگرفت، در مورد اعتراضش به داوری که منجر به دریافت کارت زرد برای او شد، گفت: در یک صحنه سرم را برای زدن توپ آوردم که در همان صحنه، نوروزی با پا به سمت توپ آمد که چون داور از صحنه دور بود، با فریاد به او اعتراض کردم که متأسفانه در همین اولین اعتراضم، داور دستش را در جیب کرد و کارت زرد را بیرون آورد که من از این موضوع شوکه شدم.

وی افزود: خدا را شاهد می‌گیرم که هیچ قصد و غرضی برای اعتراضم نداشتم و فقط به خاطر اینکه داور دور از صحنه بود می‌خواستم با فریاد اعتراضم را به گوش او برسانم و حتی به داور گفتم که اگر پای نوروزی به سر من خورده بود اتفاق بسیار بدی برایم رخ می‌داد، اما من این موضوع را محترمانه به داور گفتم و اینطور نبود که بخواهم به سمت داور حمله کرده و یا حتی به سمت او بدوم و کمالوند نیز از این موضوع ناراحت شد.

بازیکن گسترش فولاد در مورد انتقادات کمالوند از رفتار وی و اینکه او را تهدید به عدم همراهی در دربی تبریز کرده است، گفت: کمالوند سرمربی تیم است، اما من اعتراض آنچنانی نکردم و یا هیچ‌گاه تیم را به حاشیه نبردم، در فوتبال این مسائل پیش می‌آید و طبیعی است، خود من علاقه‌ای نداشتم که این اتفاق بیفتد اما نمی‌دانم چرا کمالوند این طور مصاحبه‌ کرده است.

وی در خصوص اینکه آیا از کمالوند نارحت است یا خیر؛ تأکید کرد: امسال به گسترش آمدم تا در یک شرایط آرام فوتبالم را ادامه دهم، نمی‌خواهم با کسی کلنجار بروم یا حاشیه درست کنم و فقط آمدم تا به یک نماینده دیگر تبریز کمک کنم. تیم‌های دیگر هم بودند که من را می‌خواستند و شاید اگر به این تیم‌ها می‌رفتم بیشتر دیده می شدم، اما پیش خودم گفتم که در تبریز بمانم تا به یک نماینده دیگر این شهر کمک کنم، هر چند که از کمالوند هم شناخت داشتم و دوستان خوبم نیز در این تیم بازی می‌کردند.

کیانی در مورد جریمه ۵ میلیون تومانی‌اش یادآور شد: یکبار دیگر می‌گویم برای دریافت کارت زرد اعتراضم آنچنانی نبود، اما نظر سرمربی‌ام محترم است و نمی‌دانم چه بگویم. انشاالله که خیر است و من به این تصمیم احترام می‌گذارم.

کاپیتان فصل گذشته تراکتورسازی در مورد دیدار هفته آینده گسترش مقابل تراکتورسازی و برگزاری دربی تبریز گفت: الان دیگر بازیکن گسترش هستم و دوست دارم در خدمت این تیم باشم. درست است که بازیکن تراکتورسازی بودم، اما در حال حاضر تمام تمرکزم روی موفقیت گسترش فولاد است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.