عضو هیأت مدیره باشگاه پیکان گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ جلوی بازی راه‌آهن و فولاد را بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس‌،‌ مسئولان باشگاه پیکان در واکنش به نامه‌ای که تاج به رئیس کمیته استیناف در خصوص ابلاغ رأی صادر کرده واکنش نشان دادند. در این زمینه اسماعیل امیرحسینی به خبرنگار فارس گفت: طبق قانون تاج نمی‌تواند از کمیته استیناف بخواهد رأی را ابلاغ کند زیرا دبیرکل باید دستور چنین کاری را بدهد. ثانیا سازمان لیگ پرونده را از کمیته استیناف را گرفت و هیچ‌گاه هم پاسخ ندادند که با چه مجوزی چنین کاری را انجام دادند.

وی ادامه داد: این مسئله به تخلفات سازمان لیگ اضافه شد و خودشان آمدند و اطلاعیه‌ای صادر کردند. همچون گذشته که دخالت‌هایی انجام می‌داند اینبار هم دخالت کردند و اطلاعیه‌ای را صادر کردند. طبق بررسی‌هایی که ما انجام دادیم نامه‌ای از باشگاه ترکیه‌ای نیامده و آن چیزی که در سایت فدراسیون منتشر شده جعلی است ما پیگیر این مسئله هستیم. نمی‌دانم چرا آقایان اتلاف وقت می‌کنند. توصیه دوستانه ما این است که جلوی بازی راه‌اهن و فولاد گرفته شود تا تنبیهات فردی و گروهی فدراسیون بیشتر از این نشود.

عضو هیأت مدیره باشگاه پیکان تأکید کرد: ما درخواست کرده‌ایم که  کمیته حقیقت‌یاب تشکیل شود نمی‌گوییم که حقیقت با ماست بلکه انتظار داریم حق را به حق‌دار برساند. اولین درخواست ما این است که این کمیته مشغول به فعالیت شود تا حقی از فوتبال ضایع نشود. حداقل تقاضای ما از آقای تاج این است که جلوی بازی راه‌آهن و فولاد را بگیرد.

امیرحسینی خاطر نشان کرد: برخی‌ها را در این پرونده چنان حمایت‌ می‌کنند که گویا مشکلات گذشته‌ را فراموش کرده‌اند. همچنین مهدی محمدی وکیل باشگاه پیکان نیز در خصوص پاسخ صالحی به رئیس سازمان لیگ اظهار داشت اظهارات آقای صالحی کاملا صحیح بوده و منطبق بر موازین حقوقی است چون در صورت لازم‌الاجرا شدن رأی دوم تیر ماه کمیته استیناف این نهاد در خصوص حضور یا عدم حضور تیم‌ها در مسابقات فصل جدید لیگ برتر باید اظهار نظر می‌کرد. حال با نقض رأی کمیته استیناف این مقام نقض کننده رأی کمیته است که باید نسبت به حضور تیم‌ها تصمیم‌گیری کند. ما ظرف هفته گذشته به طور مکرر خواستار ابلاغ رسمی تصمیم نهایی در این پرونده از سوی فدارسیون یا سازمان لیگ به فدراسیون فوتبال بوده‌ایم که متأسفانه این امر صورت نگرفت که این باعث تعجب ماست.

وی افزود: ارجاع این امر به کمیته استیناف و درخواست اظهار نظر از این کمیته درحالی که اساسا این پرونده مسترد شده به نظر ما صحیح نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.