دروازه‌بان اسپانیایی پیشین رئال‌مادرید، به جدایی پرحرف و حدیث هموطنش از کهکشانی‌ها واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو لوپس، همان دروازه‌بانی که تابستان سال گذشته در رقابت با ایکر کاسیاس و کیلور ناواس برای ایستادن در دروازه‌ رئال‌مادرید تسلیم و راهی میلان شد، از خروج کاسیاس از سانتیاگو برنابئو برای پیوستن به پورتو چندان متعجب نشده است.

او در این خصوص گفت: فکر می‌کنم که راجع به دروازه رئال‌مادرید به اندازه کافی صحبت شده باشد، چه زمانی که من در این تیم بودم و چه از زمانی که این تیم را ترک کرده‌ام. رفتن به پورتو تصمیمی بوده که کاسیاس خودش گرفته است و نمی‌توان چیز زیادی درباره‌اش گفت. او برای رئال‌مادرید کارهای فراوانی انجام داد و نمی‌شود این موضوع را انکار کرد.

لوپس ادامه داد: همه ما یک روز به هر دلیلی می‌رویم و گاهی اوقات شرایط تغییر می‌کند. من برای ایکر در پورتو آرزوی موفقیت می‌کنم. رابطه من با کاسیاس بسیار خوب است و برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. در حال حاضر من ۱۰۰ درصد روی عملکرد خودم در میلان تمرکز دارم و از وضعیتم در این تیم بسیار راضی هستم.

سنگربان پیشین سویا درباره دروازه‌بان جدید رئال‌مادرید، کیکو کاسیا، هم اظهار داشت: کاسیا را خوب می‌شناسم و امیدوارم که در تیم جدیدش همه چیز بر وفق مراد او باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.