دروازه‌بان تیم فوتبال نفت بعد از دریافت جایزه بهترین‌های دروازه‌بان لیگ چهاردهم گفت: یکی از بهترین شب‌های زندگی‌ام را سپری کردم و از بابت دریافت این جایزه فوق‌العاده خوشحالم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند پس از انتخابش به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ چهاردهم، در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: از اینکه این جایزه را دریافت کردم، فوق العاده خوشحالم. امشب یکی از بهترین شب‌های زندگی‌ام را پشت سر گذاشم.

وی در ادامه افزود: البته سیدمهدی رحمتی هم می‌توانست این جایزه را دریافت کند اما در هر صورت من از این بابت خیلی خوشحالم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران همچنین خاطرنشان کرد: با دریافت این جایزه کارم سخت‌تر می‌شود. امسال در مجموع نفت نیز شرایط دشوارتری نسبت به سال قبل دارد و امیدوارم بتوانم بهتر از سال قبل برای نفت درون دروازه بازی کنم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: با توجه به اینکه فصل بعد سرباز هستم ترجیح دادم، امسال هم برای نفت بمانم چرا که در این تیم آرامش دارم و شرایط خوبی سپری کردم.

بیرانوند اضافه کرد: فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم حیف شد که ما نتوانستیم جام را بدست بیاوریم. تیم نفت مدعی هر سه جام بود ما زحمات زیادی کشیدیم به نوعی ما سال گذشته هر چه زحمت کشیدیم به باد رفت اما امیداورم امسال بتوانیم مزد زحمات سال گذشته را بگیریم.

وی در ادامه تاکید کرد: هدف اول ما حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا است.

دروازه تیم فوتبال نفت تهران در رابطه با شرایط کنونی تیم نفت گفت: بازیکنان خیلی خوبی جذب شده‌اند و در سطح بالایی قرار دارند بازیکنانی همچون سیدجلال حسینی، حمید رضا بوحمدان، پیام صادقیان و ... یکی دو بازیکن دیگر از پدیده‌های لیگ بودند. تیم ما تیم خیلی خوبی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.