مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: اینکه سه کاندیدای برترین مربیان از مربیان پیشین و فعلی نفت بودند، واقعاً جای خوشحالی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، منصور قنبرزاده در واکنش به این موضوع که علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی برتر لیگ چهاردهم انتخاب نشد، گفت: به هر حال پدیده فصل و دروازه‌بان برتر از تیم ما بودند و سرمربی تیم‌مان هم جزو کاندیدای برترین مربی فصل بود که بسیار ارزشمند است. 

وی افزود: نکته مهم این است که هر سه مربی که کاندیدای برترین مربی فصل بودند از سرمربیان پیشین و فعلی نفت تهران بودند. به نظر من هر سه مربی شایسته کسب این عنوان بودند و از نظر من نیز هر سه آنها مربی برتر فصل پیش بودند.

قنبرزاده درباره آینده تیمش نیز گفت: ما برای فصل جدید کارمان بسیار سخت‌تر از فصل قبل شده است، چرا که رقبا به شکل دیگری به تیم ما نگاه می‌کنند. ضمن اینکه ما به خاطر محدویت‌های مالی تعدادی از نفرات خوب خود را از دست دادیم. بازیکنانی چون کامیابی‌نیا، رضایی، حاج‌محمد و پادوانی از جمله نفراتی بودند که کادر فنی خواهان حفظ آنها بود، اما ما به خاطر محدودیت مالی نتوانستیم آنها را حفظ کنیم. البته نفراتی مثل نانگ، حسینی، صادقیان و سانتوز را جذب کردیم که می‌توانند جزو ستاره‌های فصل بعد تیم ما باشند.

وی درباره اینکه آیا تیمش ۸۵۰ میلیون تومان برای جذب حسینی هزینه کرده و با بندهایی که در قرارداد این بازیکن وجود دارد رقم آن به یک میلیارد می‌رسد، خاطرنشان کرد: مجموع بودجه ما نسبت به فصل پیش ۱۵ تا ۱۸ درصد افزایش پیدا کرده است شما در نظر بگیرید که ۱۰ بازیکن از جمع ما جدا شدند و فقط ۶ نفر جایگزین آنها شدند. پس در واقع در مجموع هزینه ما کمتر از فصل پیش نباشد بیشتر هم نیست. سیدجلال جزو بهترین بازیکنان لیگ است که رقمش قراردادش مطمئنا از خیلی از بازیکنان تیم‌ها کمتر است ضمن اینکه ما این فصل بازیکن یک میلیاردی نداریم. 

قنبرزاده افزود: مطمئن باشید سقف بودجه ما از سقف بودجه‌ای که سازمان لیگ برای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته کمتر است و این در حالی است که ما در فصل آینده دو تورنمنت آسیایی در پیش داریم. اول اینکه باید در بین ۸ تیم برای قهرمانی آسیا بجنگیم و برای دور بعد این رقابت‌ها در مرحله پلی‌آف شرکت خواهیم کرد. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.