رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تأکید کرد، در خصوص تیم‌های بدهکار طبق احکام کمیته انضباطی عمل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، غلامرضا بهروان پیش از آغاز مراسم انتخاب برترین‌های لیگ چهاردهم در خصوص انتخاب برترین‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما از هر پست یک بازیکن را به عنوان برترین بازیکن انتخاب کرده و از بین خطوط مختلف نیز یک بازیکن را به عنوان پدیده و بازیکن دیگر را به عنوان برترین بازیکن لیگ چهاردهم انتخاب می‌کنیم. ما برای این انتخاب‌ها از نظر کارشناسان و سردبیران رسانه‌ها استفاده کرده‌ایم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه آیا محرومیت سوشا مکانی همان سه جلسه خواهد بود یا تغییر کرده است، اظهار داشت: محرومیت مکانی تغییر نکرده و اگر کمیته انضباطی گفته سه جلسه، همان سه جلسه خواهد بود. 

بهروان در مورد مطالبی که در خصوص امکان تغییر زمان آغاز رقابت‌های لیگ برتر مطرح شده است، تصریح کرد: من به عنوان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تأکید می‌کنم که به هیچ وجه حتی برای یک روز امکان تغییر برنامه بازی‌های لیگ پانزدهم وجود ندارد. 

وی در مورد تکلیف تیم‌های بدهکار نیز خاطرنشان کرد: در این خصوص طبق احکام کمیته انضباطی عمل می‌کنیم. البته شنیده‌ام که قرار است این موضوع حل شود. 

بهروان در مورد اینکه آیا رقابت‌های لیگ پانزدهم دارای بازی افتتاحیه خواهد بود، گفت: بازی قهرمان فصل گذشته مقابل حریفش یعنی بازی تیم سپاهان به عنوان دیدار افتتاحیه لیگ پانزدهم محسوب می‌شود. البته برخی‌ها انتقاد می‌کنند که چرا با وجود اینکه بازی سیاه‌جامگان مقابل حریفش زودتر برگزار می‌شود کمیته مسابقات لیگ بازی تیم سپاهان را به عنوان بازی افتتاحیه لیگ پانزدهم انتخاب کرده که در جواب آنها باید بگویم برگزاری بازی سیاه‌جامگان مقابل حریفش بعد از بازی سپاهان به دلیل مشکلات نور ورزشگاه امکانپذیر نیست و اگر بخواهیم آن بازی را پیش از بازی با سپاهان برگزار کنیم به دلیل گرمای هوا در ساعت ۲ بعدازظهر کیفیت و جذابیت لازم را نخواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.