معاون باشگاه استقلال گفت: باید زودتر از اینها به بازیکنان پول می‌دادیم، چرا که آنها روی حرف ما حساب کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی نظری‌جویباری در حاشیه مراسم معرفی برترین‌های لیگ چهاردهم در جمع خبرنگاران گفت: ما برای بازیکن کروات دعوت‌نامه فرستاده‌ایم و او ساعت ۳:۳۰ صبح امروز به ایران آمد و قرار است فردا در تست پزشکی باشگاه شرکت کند. البته توافق با این بازیکن قبلاً انجام شده است و در صورت موفقیت او در تست پزشکی با وی قرارداد امضا خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پراویچ کروات بازیکن آزاد است یا با باشگاهی قرارداد دارد، گفت: این بازیکن روز پنجشنبه که آخرین روز نقل‌وانتقالات فیفا بود برای تیمش بازی کرد و همان روز بازیکن آزاد شد. ما هم به عنوان بازیکن آزاد این بازیکن را در اختیار می‌گیریم.

نظری جویباری در خصوص آخرین وضعیت یعقوب کریمی نیز تصریح کرد: این بازیکن قرار بود ساعت ۵ صبح امروز برای مذاکره با باشگاه سپاهان راهی اصفهان شود، اما از پرواز جا ماند. البته قرار شد عصر راهی اصفهان شود که این اتفاق رخ داد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود از استقلال قهر کرده است، یادآور شد: اینکه به باشگاه نمی‌روم دلیل بر قهر کردنم نیست، بلکه کارهایم را بیرون باشگاه انجام می‌دهم. البته حرف من این است که باشگاه به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان عمل نکرده و این مسئله برای من ناراحت‌کننده است. بازیکنان روی حرف ما حساب کردند که بدون دریافت پول به تمرینات آمدند، اما باشگاه تا الان پرداختی به آنها نداشته است. در این زمینه امروز نشستی را با افشارزاده و پورحیدری داشتیم و به آنها گفتم که باید هر چه سریع‌تر پرداختی به بازیکنان داشته باشیم.

نظری در پایان اعلام کرد: بازیکنان فردا و پس‌فردا با حضور در هیئت فوتبال قراردادهای خود را با باشگاه استقلال ثبت خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.