مدافع کاستاریکایی پرسپولیس فردا (یکشنبه) طلبش را از این باشگاه می‌گیرد تا در تمرینات سرخپوشان شرکت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مایکل اومانیا فردا (یکشنبه) بخش عمده‌ای از مطالبات خود را از مسئولان باشگاه پرسپولیس دریافت خواهد کرد تا در تمرینات سرخپوشان شرکت کند.

مایکل اومانیا بارها اعلام کرده بود تا قبل از تسویه حساب با باشگاه پرسپولیس قصد حضور در تمرینات این تیم را ندارد و بر همین اساس ظهر امروز (شنبه) مدارکش را که نشان می‌داد میزان دریافتی‌های او از این باشگاه چقدر بوده است، نزد علی‌اکبر طاهری برد.

بعد از چند ساعت معطلی، اومانیا و مدیربرنامه‌هایش در نهایت موفق شدند با سرپرست باشگاه پرسپولیس دیدار کنند. در پایان این جلسه مقرر شد باشگاه پرسپولیس فردا نشست دیگری با اومانیا و مدیربرنامه‌هایش داشته باشد و در این جلسه بخش عمده‌ای از مطالبات مدافع کاستاریکایی پرداخت شود. البته این اتفاق قرار است عصر فردا رخ دهد که در این صورت اومانیا در تمرین فردای سرخپوشان هم غایب خواهد بود و احتمالاً از روز دوشنبه در تمرین تیمش شرکت می‌کند.

مایکل اومانیا به مسئولان باشگاه پرسپولیس اطمینان داده است از نظر بدنی در شرایط ایده‌آل بسر می‌برد و تا زمان شرکت در تمرینات سرخپوشان به تمرینات اختصاصی خود ادامه خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.