هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امسال مطمئناً شانس جدی قهرمانی هستیم، اما از حالا نمی‌توان قولی در این زمینه داد.

بختیار رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت تراکتورسازی و برتری این تیم مقابل صبا در یک بازی دوستانه گفت: شرایط تیم ما روزبه‌روز بهتر می‌شود. بازی‌های دوستانه به بازیکنان کمک می‌کند تا در شرایط بازی قرار بگیرند و البته به کادر فنی این فرصت را می‌دهد تا نقاط ضعف تیم را برطرف و نقاط قوت آن را هم تقویت کند. در دیدار برابر صبا هم بازی نسبتاً خوبی انجام دادیم، هر چند که باید در لیگ برتر خیلی بهتر از این عمل کنیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه افزود: امسال تراکتورسازی تیم خوبی دارد و فضایی صمیمی هم در تیم وجود دارد. امیدوارم با شروع فصل نتایج خوبی بگیریم و هواداران را هم خوشحال کنیم. تراکتورسازی حتی در بازی‌های دوستانه هم طرفدار دارد و این موضوع در نوع خود خیلی مهم است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امسال تراکتورسازی قهرمان خواهد شد، گفت: ما کار سختی داریم و تیم‌های دیگری هم هستند که به قهرمانی فکر می‌کنند. از حالا نمی‌توانم قول قهرمانی تراکتورسازی را بدهم، اما قطعاً برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم. هواداران تراکتورسازی این لیاقت را دارند تا قهرمانی تیم‌شان را ببینند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.