مهاجم تیم ملی برزیل تایید کرد در ورزشگاه‌های روسیه با نژادپرستی هواداران روبرو می‌شود.

به گزارش ایسنا، در شرایطی که اخیرا امانوئل فریمپونگ، هافبک غنایی باشگاه اورال ادعا کرد در دیدار مقابل اسپارتاک مسکو با توهین‌های نژاد پرستانه هواداران مسکویی روبرو شده است، این حرف‌ها از سوی هالک برزیلی تائید شد.

این مهاجم تنومند باشگاه زنیت تائید کرد که تقریبا در تمام مسابقات با رفتارهایی مشابه روبرو می‌شود. او بیم آن دارد که این رفتارها در زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ در خاک روسیه، در سطحی گسترده‌تر انجام شود.

هالک درباره نژادپرستی در ورزشگاه‌های روسیه گفت: اینکه نژادپرستی در جام جهانی هم باشد، آن را درشت‌تر و زشت‌تر جلوه می‌دهد. این اتفاق معمولا در ورزشگاه‌های روسیه رخ می دهد و خبر آن در جهان بازتاب خاصی پیدا نمی کند. باید بگویم که تقریبا در تمام مسابقات با این رفتارها روبرو شده‌ام. پیش‌تر عصبانی می‌شدم اما دیدم که فایده‌ای ندارد. حالا برای آنها بوسه می‌فرستم و سعی می کنم عصبانی نشوم.

اوضاع برخورد‌های نژاد پرستانه در این کشور تا آنجا بسط پیدا کرده است که هالک در دسامبر گذشته توسط الکسی ماتونین داور بازی مقابل موردوویا سارانسک، با رفتارهای نژادپرستانه روبرو شد؛ پرونده‌ای که از سوی فدراسیون فوتبال روسیه به دلیل عدم وجود اسناد معتبر بدون جریمه مختومه اعلام شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.