سرمربی شیلیایی منچستر سیتی هنوز نمی‌داند که چرا سران رئال مادرید کارلو آنچلوتی را با وجود محبوبیت بالایی که داشت از کار برکنار کردند. او بر این باور است که کارلتو عملکرد درخشانی در رئال داشت و باید به او اعتماد می‌شد.

به گزارش ایسنا، کارلو آنچلوتی در نخستین فصل حضورش در رئال مادرید عملکرد درخشانی از خود نشان داد و توانست این تیم اسپانیایی را به قهرمانی در لیگ قهرمان اروپا و جام حذفی اسپانیا برساند اما این مربی ایتالیایی در فصل دوم نتوانست کهکشانی‌ها را در هیچ جامی به قهرمانی برساند.

انتظار می‌رفت که سران رئال مادرید به آنچلوتی اعتماد کنند چرا که این مربی برخلاف مربی‌های قبلی رئال هم در بین بازیکنان بسیار محبوب بود و هم در بین هواداران اما فلورنتینو پرس تصمیم سخت گیرانه‌ای گرفت و کارلتو را با وجود محبوبیت بالایی که داشت از کار برکنار کرد.

مانوئل پیگرینی، سرمربی کنونی منچستر سیتی که خود سابقه حضور در رئال را دارد هنوز نمی‌داند که چرا سران این باشگاه اسپانیایی به آنچلوتی اعتماد نکردند و او را از کار برکنار کردند.

او گفت: واقعا برایم یک سوال بزرگ وجود دارد و آن اینکه چرا سران رئال مادرید آنچلوتی را از کار برکنار کردند. هنوز دلیل برکناری این مربی را نمی‌دانم. اخراج آنچلوتی بسیار عجیب بود. او در رئال مادرید عملکرد بسیار خوبی داشت و کارهای بزرگی را انجام داد. بسیار سخت است که آینده نیمکت تیم بزرگی چون رئال مادرید را پیش بینی کرد با این حال برای رافائل بنیتس، سرمربی جدید این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی شیلیایی سیتی درباره احتمال حضور سرخیو راموس مدافع رئال مادرید در لیگ جزیره، گفت: نمی‌خواهم به شایعات بپردازیم. من هر سخنی بر زبان آورم رسانه‌ها آن را تغییر می‌دهند و بر اساس گمانه‌زنی و آنچه خود در سر دارند خواهند نوشت. من تنها به تیم خود فکر می‌کنم. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بازیکنان خوبی در فصل جابجایی تابستانی جذب و تیم شایسته‌ای را راهی رقابت‌های مختلف کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.